خادمیاران منطقه ۱۴ تهران پیشرو در ارائه خدمات

معاون کانون های خدمت رضوی استان تهران گفت: خادمیاران منطقه ۱۴ تهران، از مناطق پیشرو در استان و حتی در سطح کشور هستند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، داوود آذرنوش معاون کانون های خدمت رضوی استان تهران در جمع خادمیاران منطقه ۱۴ تهران گفت: کلمه خدمت بسیار مقدس است چرا که اتفاقات خوبی را در پی دارد. سردار قاسم سلیمانی هم خدمت کردند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) سال‌ها زمان می‌برد تا متوجه اثرات خدمات ایشان، بشویم. مدیریت و فرماندهی حاج قاسم بود که طومار داعش را درهم پیچید و در حال حاضر با توجه به وضعیت روسیه در کشور اکراین، تأثیر حضور و فرماندهی حاج قاسم بیش ‌از پیش در سوریه را که روسیه نیز در آن حضور داشت، به‌عنوان فرماندهی خاص و ویژه، می‌توان متوجه شد.
وی افزود: حضور در جمع خادمیاران و یاوران رضوی توفیقی است که به ‌واسطه اعمال ما توسط خداوند متعال و حضرت ثامن‌الحجج(ع) به ما ارزانی شده است و همگی باید قدر و اهمیت آن را بیشتر بدانیم و در ترویج و توسعه فرهنگ رضوی از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکنیم.
وی بیان کرد: امام رضا(ع) در حدیثی فرمودند، اگر شخصی هسته خرمایی را به نیازمند دهد معادل ثوابش به ‌اندازه کوه احد است که این حدیث اهمیت خدمت به محرومین و نیازمندان را به‌صورت شفاف تبیین می‌کند. به ‌ویژه در این ایام پایان سال که بلافاصله بعد از ایام نوروز هم وارد ماه مبارک رمضان، خواهیم شد.
آذرنوش ادامه داد: با توجه به اطلاعات و آمار موجود،‌ منطقه ۱۴ از مناطق پیشرو خادمیاران در استان تهران و حتی در سطح کشور می‌باشد، که اهمیت این موضوع با توجه به شرایط و پیچیدگی‌های خاص ارائه خدمات در استان تهران، بیشتر می‌گردد و برای بهبود ارائه خدمات در سال آتی نکاتی است که لازم است تمامی مناطق و شهرستان‌ها به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
معاون کانون های خدمت رضوی استان تهران در رابطه با اهم نکات لازم برای برنامه های سال ۱۴۰۱ گفت: خادمیاران لازم است دارای ویژگی‌های خاصی باشند که این امر مستلزم توجه بیشتر به موضوع آموزش است؛ لذا در سال آتی مناطق استانی و شهرستان‌ها این تکلیف و اختیار را دارند تا با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، کلاس‌های حضوری و هیئت‌های خادم الرضا(ع) نسبت به ارائه آموزش‌های لازم به خادمیاران، اقدام نمایند.
آذرنوش تصریح کرد: هیئت‌های خدام الرضا(ع) می‌بایست به‌صورت منظم و حداقل یک‌بار در ماه برگزار شود؛ که با توجه به اینکه مقرر است از ظرفیت این هیئت در آموزش نیز استفاده گردد، انتظارات از آنها نیز بیشتر می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای پویایی،‌ فعالیت و افزایش انگیزه خادمیاران و یاوران رضوی، مانند سال‌جاری، چرخه خروج خادمیاران غیرفعال و جایگزینی آنها توسط یاوران رضوی فعال ادامه خواهد داشت و با جدیت بیشتری در سال آتی، دنبال می‌گردد.
وی با توجه به اهمیت ثبت گزارشات بیان کرد: ثبت گزارش منظم خدمات و اقدامات انجام‌شده توسط خادمیاران در عرصه‌های خدمتی و گزارش فعالیت‌ها توسط مسئولان کانون‌های مناطق در سامانه خادمیاری بنیاد کرامت رضوی در سال ۱۴۰۱ نیز باید با جدیت و پشتکار بیشتری، انجام گیرد.
وی افزود: با توجه به اهمیت خاص ایام «دهه کرامت» و «شهادت امام رضا(ع)»، لازم است فعالیت‌های مناطق و به‌ویژه این منطقه در ایام مذکور، به‌صورت ویژه و جدی برنامه‌ریزی و اجرا گردد.
وی تصریح کرد: در راستای گسترش و افزایش خدمت‌رسانی به نیازمندان منطقه، لازم است فعالیت‌های کانون‌های عمومی برای هر محله حداقل در دو مسجد و یا سرای محله، افزایش و گسترش یابد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران منطقه ۱۴ تهران پیشرو در ارائه خدمات

مطلب پیشنهادی

جشن دهه کرامت در روستای تابعه شهرستان قرچک/جشن ۸ شب ۸ مسجد

بمناسبت دهه کرامت کانون خدمت رضوی در روستای داودآباد جشن برپا داشت. به گزارش شبکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *