جلسه بررسی عملکرد سال ۱۴۰۰و برنامه ها و اهداف سال ۱۴۰۱ خادمیاران منطقه ۱۴ برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران در سال ۱۴۰۰ و برنامه ها و اهداف سال ۱۴۰۱ با حضور مسئولین منطقه و استانی برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جلسه بررسی و ارائه گزارش عملکرد اقدامات و خدمات سال‌جاری کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران و بررسی برنامه ها و اهداف سال ۱۴۰۱، با حضور مسئولین ستادی، مسئولین کانون‌ها و اعضای شورای آنها و با حضور داوود آذرنوش معاون کانون‌های خدمت رضوی استان تهران و تعدادی دیگر از مسئولین استانی در محل سالن مجموعه فرهنگی امید واقع در بلوار ابوذر، برگزار شد.
این مراسم با قرائت قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد.
در ابتدا محمدعلی متبحری مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از زحمات مسئولان، خادمیاران و یاوران رضوی اظهار داشت: خواست مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از تولیت آستان قدس رضوی، اشاعه فرهنگ امام رضایی(ع) در جامعه اسلامی است. بر همین اساس می‌بایست با رفتار و اعمال خود این فرهنگ را در خودمان، خانواده و جامعه جاری و گسترش دهیم.
وی ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه خادمان، خادمیاران و یاوران رضوی افزود: باید بسیار دقت شود تا مبادا خود را متمایز از جامعه بدانیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
در ادامه معاون معاون کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، سخنانی در رابطه با اهم نکات لازم برای برنامه های سال ۱۴۰۱ ارائه داشتند.
پس از آن جانشین کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴ ضمن خیرمقدم به مدعوین و میهمانان ملاحظات و نکاتی را جهت خدمت‌رسانی هرچه مناسب‌تر و هدفمندتر کانون‌های منطقه ارائه کرد.
وی اظهار داشت: شوراهای مشورتی کانون‌های خدمت‌رسانی در کنار وظایف و مدیریت مصادیق خدمتی، لازم است تلاش مضاعفی جهت تهیه و ارائه طرح‌ها و ایده‌های جدید کانون‌ها داشته باشند و ازجمله برنامه‌های سال آتی پیگیری جلسات و مصوبات شوراهای یادشده می‌باشد. همچنین در کنار افزایش کمی خدمات، ازجمله اهم اهداف منطقه برای سال ۱۴۰۱، توجه بیشتر به کیفی سازی فعالیت‌ها، می‌باشد.
وی ضمن تأکید بر اهمیت کانون‌های عمومی گفت: کانون‌ها عمومی خط مقدم خدمت‌رسانی به نیازمندان محسوب می‌شوند فلذا سایر کانون‌ها در راستای نظم‌بخشی و جلوگیری از موازی کاری می‌بایست خدمات مرتبط با کانون عمومی را با هماهنگی و از مسیر آن کانون، انجام دهند.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۶ کانون‌ خدمت رضوی مساجد در منطقه فعالیت می‌کنند، که هدف‌گذاری برای سال آتی، افزایش آنها به حداقل تعداد ۲۰ کانون در مساجد و سرای محله‌ها، می‌باشد.
وی ضمن اهمیت موضوع پایش اظهار داشت: پایش را باید «نظارت مؤمنانه» مخصوصاً برای امور مالی دانست و آن را با بازرسی متفاوت دانست.
وی افزود: لازم است ایجاد هرگونه فعالیت در فضای مجازی با هماهنگی و مجوز کانون خبر و فضای مجازی، صورت پذیرد و از ایجاد گروه‌های موازی پرهیز نمود. همچنین مسائل و مشکلات احتمالی که ممکن است بین خادمیاران و کانون‌ها حادث شود توسط کمیته صیانت، حل و رفع خواهد گردید.
در پایان مراسم، رضا شاهنجرانی معاون کانون‌های خدمت رضوی دارالمومنین تهران ضمن ارائه گزارش مختصری از خدمات و اقدامات کانون‌های تخصصی و عمومی منطقه در سال ۱۴۰۰، نقطه نظراتی را جهت بهبود مناسب‌تر فعالیت‌ها بیان کرد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جلسه بررسی عملکرد سال ۱۴۰۰و برنامه ها و اهداف سال ۱۴۰۱ خادمیاران منطقه ۱۴ برگزار شد

مطلب پیشنهادی

اردوی زیارتی فرهنگی به دیار آشنا/ سفر به قم و جمکران

خادمیاران کانون محله ای مسجد حضرت حجت بن الحسن العسکری(ع) به مناسبت ایام دهه کرامت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *