خادمیاران‌رسانه استان تهران پیشرو در تولید محتوا و باز نشر

خدمت۵۰۰ نفر از خادمیاران در تولید بیش از ۴۵۰۰اثر رسانه ای در استان تهران ثبت شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، دبیر کانون تخصصی رسانه و فضای مجازی استان تهران گفت: درطول سال گذشته؛ خادمیاران ویاوران رضوی کانون خدمت رضوی رسانه با تولیدبیش از دوهزار و پانصد عکس نوشته و همچنین تولید و انتشار هشتصد کلیپ، تولید و بازنشر بیش از یک هزار عکس نوشته،استوری، پادکست و …..را اعلام کرد.

وی گفت : حضور در برنامه های متنوع استان، ضبط و تولید یکصدوپنجاه دقیقه تیزر گزارشی، میزبانی از کارگروه پهنه ۵ کشورو تولید کلیپ و تیزر، تولید کلیپ های آموزشی، مناسبتی و خدمات رضوی و انتشار در شبکه های اجتماعی، پوشش خبری و تصویری مواکب کانون های خدمت رضوی استان تهران در مرز مهران، مسیر پیاده روی اربعین و کربلا، ارسال محتوای خبری به صدای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری ها درسالی که گذشت انجام شده است.

زمردی با اشاره به اینکه دراستان تهران ششصد و بیست نفر خادمیار رسانه ای مشغول هستند، گفت: باتوجه به گستردگی استان تهران و ضرورت پوشش رسانه ای برنامه ها خادمیاران این کانون به کارگروه های تخصصی تقسیم شده اند که سیصد و پنجاه نفر در کارگروه ها بصورت شیفت فعالیت می کنند.

وی باتوجه به حجم بالای تولید خبر از فعالیت های کانون خدمت رضوی و انتشار در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی پربازدید گفت : استان تهران بعداز کرمان بالاترین میزان تولید خبر را درسال گذشته درکارنامه خدمتی ثبت کردند که بیشترین تعداد اخبار مربوط به منطقه ۵، ۱۴، ۲۱ و شهرستان های شهریار، ری و قرچک می باشد.

زمردی بااشاره به اهمیت و رسالت رسانه ای و جایگاه خاصی که یک‌خادمیار دارد گفت : ماموریت یک خادمیار رسانه مشخص است و می بایست تمام تلاش خود را بکار ببندد تا بتواند خدمات رضوی را با قلم خود، دوربین، تولید محتوا و بازنشر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را به مخاطب منتقل کند.

زمردی گفت : مستند سازی از فعالیت های خادمیاران، تولید محتوای چهارشنبه های امام رضایی ، هماهنگی با صدای جمهوری اسلامی ایران جهت پخش صلوات خاصه در ساعات ۸ صبح و شب، آموزش خبرنویسی، آموزش گویندگی و هماهنگی با رادیو ایران جهت تولید برنامه رادیویی خورشید هشتم از جمله فعالیت های خدمت رضوی استان تهران می باشد.

انتهای پیام/ فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران‌رسانه استان تهران پیشرو در تولید محتوا و باز نشر

مطلب پیشنهادی

تجلیل از معلمان جانباز شهرری از سوی خادمیاران رضوی در هفته گرامیداشت مقام معلم

خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرری همزمان با ایام پاسداشت مقام معلم، از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *