جلسه هم اندیشی وبرنامه ریزی کانون های خدمت رضوی استان تهران

با حضور مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی اعیاد ماه مبارک شعبان و رمضان در سالن همایش سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، باحضور مدیر، معاونان، دبیران مناطق و شهرستان ها و دبیران کانون های تخصصی کانون های خدمت رضوی استان تهران جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی اعیاد پیش رو به منظور ارائه خدمات شایسته و ویژه به نیازمندان در سالن همایش سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

صفر علی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران ضمن تبریک دهه فجر، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تحت هدایت بزرگ مردی همچون حضرت امام خمینی رحمه الله علیه را همانند نقشه راه دانست تا رسیدن به نتیجه مطلوب (مقصد)قابل درک باشد.

وی با بیان اینکه خدمت ما که عنوان خادمی حضرت رضا علیه السلام را یدک می کشیم باید خالصانه باشد گفت : ما منتسب به امام رئوف هستیم و باید تمام تلاش خودمان را بکار ببندیم تا رضایت حضرت را بدست بیاوریم ،باید دلی کار کنیم و درمسیر خدمت رسانی صادق باشیم.

براتلو بااشاره به مناسبت های پیش رو گفت :

برنامه ریزی برای اعیاد و مناسبات ملی و مذهبی بویژه حضور پرشور در انتخابات صورت گرفته که دبیران محترم مناطق و شهرستان ها می بایست نحوه و میزان مشارکت شان را ارائه کنند تا بتوانیم براساس داشته ها قدم برداریم.

وی تعامل با خیرین را ضروری دانسته و توصیه کرد، فرصت باقیمانده درسال جاری را مغتنم شمرده تا درمسیر خدمت رسانی گام برداریم.

براتلو از توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان و برپایی سفره های افطاری ساده درماه مبارک رمضان خبرداد و گفت : ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای شما است تا با ارتباط گیری موثر و کارآمد بویژه جوانان آنها را نسبت به مشارکت در انتخابات تشویق و اهمیت تصمیم آنها دررشد و آینده روشن کشور را با بهره گیری از راهـهای مناسب انتقال دهید.

در حاشیه این جلسه معاونت های خادمیاری،محله ای، اجتماعی و فرهنگی پیرامون برنامه های پیش رو توضیحاتی را ارائه کردند و چارت جدید کانون های خدمت رضوی توسط داود آذرنوش ابلاغ شد.

انتهای پیام/احمد زمردی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جلسه هم اندیشی وبرنامه ریزی کانون های خدمت رضوی استان تهران

مطلب پیشنهادی

سایه بیرق یا امام رضا علیه السلام برسرمردم ولائی شهرستان شهریار

به مناسبت گرامیداست دهه کرامت، تعداد ۸ ابر پرچم سبز یا امام رضا(ع)به نیت امام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *