جلسه هماهنگی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ در دهه کرامت برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه های ابلاغی کانون خدمت رضوی استان تهران و برنامه ریزی به منظور برگزاری مراسمات دهه کرامت با حضور رابطین محلات و کانون های تخصصی منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در این مراسم آذرنوش مسئول کانون خدمتی منطقه ۱۵ ضمن تقسیم وظایف کانون های تخصصی از همه خادمیاران خواست تا با مشارکت و مساعی مردم در جهت اجرای بهتر برنامه های دهه کرامت تمام توان خود را به کار گیرند.
حسین عبدی معاون کانون خدمتی منطقه ۱۵ نیز با اشاره به برنامه های ابلاغی ۱۴۰۱ به تشریح برنامه‌های کانون در دهه کرامت پرداخت و از همه حاضران خواست تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود تمام تلاش خود را برای نهادینه سازی فرهنگ محبت رضوی در میان مردم به کار گیرند.
حمیده گودرزی رابط کانون فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۱۵ هم با اشاره به کرامات خاص علی بن موسی الرضا علیه السلام در خدمت خالصانه خادمان این بارگاه از همه حاضران  خواست، برای رشد و تعالی خود  وخدمت خالصانه به مردم تمام توان خود را به کار گیرند و در این راه از سختی ها و ناملایمات احتمالی نهراسند. گودرزی همچنین مراسم های دهه کرامت را به منزله فراخوانی برای دعوت از اقشار مختلف مردم و جذب آنان برای فعالیت در کانون های خدمت رضوی دانست.
گفتنی است این جلسه در محل سالن همایش های دانشگاه آزاد واحد جنوب شرق برگزار شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جلسه هماهنگی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ در دهه کرامت برگزار شد

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *