جشن میلاد حضرت زینب (س) توسط خادمیاران کانون بانوان و خانواده شهرقدس

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) مراسم جشنی با حضور مادران و کودکان و دختران نوجوان و جوان توسط خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و در چهارشنبه‌های‌‌امام‌رضایی جشن میلاد عقیله بنی هاشم به همت کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس در حسینیه شهیدان گروسی برگزار شد.

رضایی از یاوران رضوی کانون بانوان و خانواده در بخشی از سخنرانی این برنامه با اشاره به شکل‌گیری شخصیت انسان و اهمیت الگو گیری از اهل بیت علیهم السلام گفت: حضرت زینب سلام الله علیها افتخار عالم بشریت و تربیت یافته رسول خدا صلی‌الله علیه و امیرالمومنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها هستند و در محیطی رشد کردند که ۱۸ آیه سوره هل اتی در آن نازل شده است.

وی گفت: در محیط رشد و پرورش حضرت، حدیث شریف کسا و اتصال به وحی و عالم ملکوت جریان داشت و چنین فرزندی از اهل بیت علیهم السلام نقش‌آفرینی در راه دین کرد.

این مراسم با زیارت امام رضا علیه السلام‌، سخنرانی، اجرای مسابقه، مولودی خوانی و پخش کلیپ‌‌ از فعالیت خادمیاران و یاوران رضوی همراه بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشن میلاد حضرت زینب (س) توسط خادمیاران کانون بانوان و خانواده شهرقدس

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *