آیین بزرگداشت شهدا و جانبازان مدافع حرم شهرقدس

همزمان با ولادت حضرت زینب (س) آیین بزرگداشت شهدا و جانبازان مدافع حرم فاطمیون شهرقدس برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جشن ولادت حضرت زینب(س)، بزرگداشت شهدا و جانبازان مدافع حرم شهرستان قدس همزمان به همت هیئت روضه‌الشهدا و کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پنجشنبه شهدایی برگزار شد.

 

در این محفل شهدایی امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسوول کانون‌های خدمت رضوی و جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان تیپ فاطمیون، ایثارگران، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خادمیاران رضوی حضور یافتند.

این مراسم در معیت پرچم متبرک حرم امام رضا (ع)، حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) برگزار شد و ابتدای مراسم با صلوات خاصه امام رضا(ع) و همخوانی سرود خدمت همراه بود و در ادامه گروه نوجوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اجرای سرودهایی در رثای شهدای والامقام و امام زمان(عج) دومین سالگرد تشکیل گروه را گرامی داشتند.

همچنین سردار کمالی از همرزمان سردار شهید سلیمانی به روایتگری پرداخت و در پایان از جانبازان مدافع حرم فاطمیون با اهدا هدایا و متبرکات رضوی آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است گروه روضه‌الشهدا با همکاری نوجوانان و جوانان گام دوم انقلاب اسلامی هر هفته در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی یادمان شهدای والامقام شهرستان قدس را در خانه شهدا برگزار کرده و در معیت پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) با همراهی خادمیاران رضوی عطر زیارت را در نقاط مختلف شهر طنین انداز می‌کنند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  آیین بزرگداشت شهدا و جانبازان مدافع حرم شهرقدس

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *