ثبت گزارش خدمت در سامانه خادمیاری بر ترویج تبلیغات دینی اهمیت دارد

حجت الاسلام و المسلمین میرشاه ولد با تاکید بر ثبت گزارش مسوولین کانون تبلیغ دینی و مداحی مناطق و شهرستان ها در سامانه خادمیاری، بر اهمیت ترویج فرهنگ تبلیغات دینی تاکید کرد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون خدمت رضوی تبلیغ دینی و مداحی استان تهران در راستای اهداف محوله از سوی آستان قدس رضوی و در جهت پیشبرد ان و همسو کردن مسوولین کانون ها با این اهداف، جلساتی به مدت یک هفته با حضور مسوولین کانون تبلغ دینی و مداحی مناطق ۲۲ گانه و شهرستان های استان تهران در مسجد پیامبر اعظم(ص) محل دفتر ستاد کانون برگزار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرشاه ولد مسوول کانون خدمت رضوی تبلیغ دینی و مداحی استان تهران، ضمن قدردانی از مسوولین کانون ها در مناطق و شهرستان ها، به تشریح وظایف مسوولین کانون با توجه به اهداف آستان قدس پرداخت.

وی با اشاره به مسوولیت رسیدگی به امور خادمیاران و حل مشکلات آنها و فعال کردن خادمیاران جهت انجام فعالیت در عرصه های انتخابی و نحوه آموزش خادمیاران جهت آشنایی با سامانه خادمیاران با استفاده از فیلم های آموزشی تهیه شده توسط مسوولین کانون تبلیغ دینی و مداحی استان را خواستار شد.

مسوول کانون تخصصی تبلیع دینی و مداحی در ادامه بر لزوم آشنایی هر چه بیشتر مسوولین کانون ها در مناطق و شهرستان های استان تهران با سامانه خادمیاران تاکید کرد و از مسوولین مناطق و شهرستان ها در خواست کردکه با توجه به فیلم های آموزشی که در اختیار قرار داده شده، ثبت گزارش ماهانه کانون های مناطق و شهرستان ها را به موقع در سامانه خادمیاری ثبت کنند.

در پایان هر جلسه، کارگاه آموزشی نحوه کار با سامانه خادمیاری و پاسخگویی به سوالات مسوولین کانون ها انجام شد.

قابل ذکر است، با توجه به شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توصیه شده، این جلسات با حضور تعدادی از مسوولین کانون های مناطق و شهرستان های استان تهران برگزار شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ثبت گزارش خدمت در سامانه خادمیاری بر ترویج تبلیغات دینی اهمیت دارد

مطلب پیشنهادی

شهردار منطقه ۱۴ میهمان ویژه مجتمع خدمات رضوی

امیر شهرابی فراهانی شهردار منطقه ۱۴ در چهارمین روز از برپایی مجتمع خدمات رضوی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *