ارائه خدمات حقوقی رایگان خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ تهران، به شهروندان خدمات حقوقی رایگان ارائه کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با هدف توسعه فرهنگ حقوقی و قضایی در بین شهروندان و کاهش جرائم و پرونده های قضایی و جلوگیری از سرگردانی مردم و در راستای ارتقای آگاهی های حقوقی شهروندان، خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی دارالمومنین تهران به شهروندان در طی یک هفته اخیر، مشاوره حقوقی رایگان ارائه کردند.
این مشاوره های حقوقی در زمینه های دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، استرداد جهیزیه، اجرت المثل ایام زوجیت، دعاوی ملکی از جمله خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی ملک، الزام به تسلیم مبیع، رفع تصرف عدوانی، دعاوی کیفری همچون توهین، تهدید، ضرب و جرح، خیانت در امانت و روابط نامشروع و امور حسبی و دعاوی مالی منجمله مطالبه وجه چک، مطالبه وجه سفته و … به ده ها نفر از شهروندان ارائه شده است.
گفتنی است خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ در هفته ۲ تا ۳ روز در دادسرا حضور پیدا می کنند و به شهروندان خدمات حقوقی رایگان ارائه می کنند.
همچنین به مناسبت هفته بسیج خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ هر روز بعد از نماز مغرب و عشا در تعدادی از مساجد منطقه حاضر شدند و به شهروندان مشاوره های رایگان ارائه کردند. یکی از خادمیاران این کانون نیز ۵ روز به مدت هر روز دوساعت در ایستگاه مترو مهدیه به شهروندان مشاوره رایگان ارائه کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارائه خدمات حقوقی رایگان خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

شمیم عطر حریم رضوی در هنرستان دخترانه خدیجه کبری(س)

به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۸ در هنرستان دخترانه حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *