تکریم مادران شهدا توسط خادمیاران رضوی شهرقدس

جمعی از خادمیاران کانون بانوان و خانواده و بانوان فرهنگی در سالروز تکریم مادران و همسران شهدا با مادر شهید خدمتی و ارغوانی دیدار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدا، خادمیاران کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس به همراه جمعی از بانوان فرهنگی با خانواده شهید محمدتقی خدمتی و شهید تقی ارغوانی دیدار کردند.

در این دیدار مجلس روضه خوانی به نیابت از امام رضا علیه السلام برگزار و ثواب آن به روح شهیدان و تسلای دل داغدار مادر شهیدان تقدیم شد.

مادر شهید ارغوانی در این دیدار گفت: بار اول که پسرم رفت من هنوز راضی به رفتنش نبودم. وقنی برگشت گفتم: «خوب شد که برگشتی» گفت: «نه خوب نیست. تو اگر مرا دوست داری اجازه بده که بروم و راضی باش» گفتم: «اگر خودت این را می‌خواهی انشا الله کارت جور می‌شود» و زود جور شد و دوباره رفت و من هم راضی هستم.

این مادر معزز شهید با بیان توصیه همیشگی شهید خاطرنشان کرد: فرزندم همیشه می‌گفت صبور باشید. قبل از این پسرم، یک دختر ۳۰ ساله داشتم که فوت کرد. من وقتی برای رفتن تقی به سوریه بی‌تابی می‌کردم محمد تقی می‌گفت: «پس مادرهای سه شهید چه بگویند و چه کار کنند وقتی شما اینطور بی‌تابی می‌کنی؟ اگر من شهید شوم و تو گریه کنی به من مدیونی» من هم گفتم: «چشم؛ گریه نمی‌کنم» الان هم گریه نمی‌کنم. رضایم رضای خداست.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تکریم مادران شهدا توسط خادمیاران رضوی شهرقدس

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *