تکریم از مادران شهدا توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت منطقه ۵ تهران

در ایام ولادت حضرت زهرا (س) خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی از مادران شهدای دفاع مقدس، مدافع و امنیت آیین تکریم و تجلیل به عمل آوردند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) به حضور خادمیاران در مراسم‌های تکریم از خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی انجام شده بین واحد ایثار و شهادت شهرداری تهران و کانون خدمت رضوی منطقه ۵ ، اجرای برنامه و هماهنگی با خانواده شهدا جهت حضور در مراسم ها را به عشق امام رئوف برعهده گرفتند.

وی افزود: مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرداری تهران که مزین به نام ۱۷۲ شهید است در روز بیست و یکم دی ماه در یکی از سالن‌های واقع در محله مراد آباد برگزار شد و خادمیاران با همراهی پرچم متبرک رضوی در مراسم شرکت کردند و خانواده شهدا از پرچم مطهر تمسک جستند.

جان نثار بیان کرد: شهرداری تهران ۱۷۱ شهید در زمان دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب و کشور کرده که اولین شهید مدافع حرم «تقی ارغوانی» کارمند واحد روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد.

وی ادامه داد: این شهید والامقام ۲۵ بهمن سال ۹۴ در درگیری با نیروهای تکفیری همزمان با سالگرد ولادت اسوه صبر حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید.

جان‌نثار در ادامه به تجلیل از مادران و همسران شهدا همزمان با برپایی مراسم جشنی که به مناسبت سالگرد میلاد دخت نبی حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد اشاره کرد و گفت: در مراسم جشن بزرگ یاس ویژه مادران و دختران دانش آموز در زینبیه اعظم کن از مادر شهید حسین اندحسن تقدیر به عمل آمد.

همچنین در مسجد امام علی (ع) محله شهران دو جشن میلاد برگزار شد و خادمیاران با همراهی پرچم متبرک رضوی در شب اول از مادران شهدا شوذب محمدی، عبدالکریم خیابانی، اصغرقدیمی، محمد ملکی و در شب دوم از مادر شهیدان مدافع امنیت شهید آرمان علی وردی، مجید هرمزی، حسن جوادلو تقدیر کردند و هدایای متبرکی اهدا شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تکریم از مادران شهدا توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک در درمانگاه امام علی (ع)

حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در درمانگاه امام علی (ع) و دیدار با نوزاد تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *