برگزاری مسابقه شعر و دلنوشته بین دانش آموزان توسط خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران

به مناسبت ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز مادر، در راستای آشنا کردن نسل جدید با تمامی ابعاد زندگی ایشان، کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ اقدام به برگزاری مسابقه ی شعر و دلنوشته در بین دانش آموزان کرد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با توجه به جایگاه مادر و زن در همه ابعاد جامعه اسلامی و تلاش دشمنان اسلام و ایران عزیز، در جهت وارونه نشان دادن این جایگاه و تاکید مقام‌ معظم رهبری به جهاد تببین، نیاز است با روش های متعدد و برای همه سنین محتوا و برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شود تا ابعاد سیاسی، اجتماعی، تربیتی و… زندگی حضرت زهرا(س) و نقش مهم و موثر زن و مادر در جامعه اسلامی به خوبی تبیین شود.

به همین‌مناسبت با همت کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران و همکاری مدیر و معاونین دبستان انصار یک و یاوران رضوی، مسابقه ای بین دانش آموزان پایه چهارم تا ششم این مدرسه ترتیب داده شد.

در این مسابقه که تحت عنوان “حضرت مادر” برگزار شد، متنی ادبی که شامل معرفی اجمالی و کوتاه حضرت مادر، آثار و برکات عمر کوتاه ایشان، عفت و پاکدامنی، توجه به فرزندآوری، ساده زیستی، روشنگری در دفاع از ولایت و امامت و مبارزات عملی و زبانی ایشان بود، در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت تا در قالبی زیبا خوشنویسی کنند و به مادر خود هدیه بدهند.

ارسال متون و دلنوشته های ادبی، تهیه پوستر با مضمون حضور حضرت زهرا(س) در میان‌رزمنده ها با تصویر حاج قاسم، ترجمه سخنی از این شهید والامقام به زبان انگلیسی و ارسال نقاشی از دیگر آثار شرکت کنندگان در این مسابقه بود.

گفتنی است در پایان به قید قرعه به یک نفر یک تخته سجاده، یک عدد تسبیح، یک بسته نمک متبرک و دویست هزار تومان پول نقد تقدیم شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری مسابقه شعر و دلنوشته بین دانش آموزان توسط خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *