تقدیم غزل های ارادت شاعران ولایی در عصر شعر رضوی دماوند

شاعران دماوندی با حضور در عصر شعر رضوی اشعار خود را به امام مهربانی حضرت رضا(ع) تقدیم کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند با مشارکت و همکاری نهاد کتابخانه های عمومی، کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در آستانه فرا رسیدن میلاد خجسته وپر برکت حضرت امام رضا (ع)محفل عصر شعر رضوی را با حضور شعرای دماوند، رودهن ,آبسرد وکیلان برگزار کرد.
شاعران با حضور در عصر شعر رضوی با سرودن و قرائت اشعار خویش در وصف امام مهربانی ندای ارادت و دلدادگی به آستان ملک پاسبان رضوی را سردادند.
در این محفل ادبی که مقارن با چهارشنبه امام رضایی بود پس از آغاز رسمی مراسم شاعران دماوندی آقایان شمس، بهنیا، رضایی ، علیان، ناصری، مشبک، و خانم ها قربان کریمی و رنجبر هر یک شعری از اشعار خود را در ابراز ارادت و محبت به امام رضا(ع) برای حاضران قرائت کردند و دلهای عاشقان را با گلواژه غزل های خود لبریز از محبت به امام هشتم نمودند.
در پایان این محفل ادبی خادمیاران رضوی با اهدای متبرکات رضوی و لوح تقدیر از شاعران شرکت کننده تقدیر نمودند، همچنین با حضور آقایان همایونفر و یوزباشی از اعضاء شورای اسلامی شهر آبسرد از فرهیخته و پیشکسوت گرانقدر استاد قیصری تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تقدیم غزل های ارادت شاعران ولایی در عصر شعر رضوی دماوند

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *