با حضور خادمیاران رضوی منطقه یک و هفت تهران؛ شمیم عطر رضوی در بارگاه ابوالفضل ایران پیچید

خادمیاران رضوی منطقه یک و هفت تهران با حضور در آستان امام زاده صالح(ع) در روز “کرامات رضوی، تجلیل از بقاع متبرکه و امام زادگان” این روز را با تکریم و تعظیم حضرت صالح ابن موسی الکاظم(ع) گرامی داشتند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، در روز “کرامات رضوی، تجلیل از بقاع متبرکه و امامزادگان” از دهه کرامت به همت کانون های خدمت رضوی منطقه یک و شمیرانات مراسم تعظیم و تکریم حضرت صالح ابن موسی الکاظم(ع) در آستان این امام زاده عزیز و واجب التکریم برگزار شد.
این مراسم که حضور مهندس جانه؛سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران، حجت الاسلام بی آزار تهرانی؛ تولیت امامزاده صالح بن موسی (ع)، سلامت، مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه یک و شمیرانات، فراهانی، مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه هفت و جمع کثیری از خادمیاران و یاوران رضوی مناطق یک و هفت و خادمان امامزاده صالح(ع) و زائران در آستان مقدس ایشان برگزار گردید.
با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و جمع خوانی شعر ” ای صفای قلب زارم …” این مراسم آغاز شد، سپس شرکت کننده گان با حضوردر مزار شهدای مدفون در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام نمودند.
پس از آن، خادمیاران و زائران، بصورت دسته جمعی با زمزمه زیارت نامه وارد رواق های آستان امامزاده صالح شدند. قرائت زیارت امین الله با نوای محمود ازگلی بخش بعدی این مراسم بود، سپس شرکت کنندگان از مدیحه سرایی درخشانی فر از مداحان اهل بیت(ع) بهره مند شدند.پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر،حجت الاسلام بی آزار تهرانی؛تولیت آستان امامزاده صالح(ع) در سخنانی با اشاره به جایگاه امامزادگان و بخصوص امامزاده صالح، و مقام حضرت امام رضا(ع) بدین نکته اشاره کرد که: در یکی از سفرها که به زیارت عتبات به کشور عراق داشته ام متوجه شدم شیعیان عراق به امامزاده صالح بن موسی(ع) لقب ابوالفضل ایران را داده اند.
سپس سلامت، مسئول کانون خدمت رضوی منطقه یک ضمن عرض خیر مقدم به همه خادمیاران و زائران به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون پرداخت.
در ادامه مراسم مهندس جانه، سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران ضمن تشکر از تولیت امامزاده صالح(ع) در سخنانی به بیان تلاشها و برنامه های اجرایی کانون های خدمت رضوی در سطح استان پرداخت.
در ادامه برنامه از هشت نفر از خادمان بارگاه امامزاده صالح(ع) به نیت امام هشتم(ع) با تقدیم هدایای متبرک رضوی تکریم و تجلیل شد.
پایان بخش این برنامه حضور خادمیاران رضوی مناطق یک، شمیرانات و هفت حضور در سرداب مقدس امامزاده، زیارت و توسل به آن حضرت بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  با حضور خادمیاران رضوی منطقه یک و هفت تهران؛  شمیم عطر رضوی در بارگاه ابوالفضل ایران پیچید

مطلب پیشنهادی

اردوی جهادی به نیت امام رضا (ع) توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵

۲۰ نفر از خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۵ در قالب اردوی جهادی جهت احیای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *