ترویج فرهنگ قرآنی/ فعالیت کانون خدمت رضوی قرآن استان تهران

دبیر کانون خدمت رضوی قرآن استان تهران با مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با شروع دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دیدار وگفتگو ی دبیر کانون خدمت رضوی قرآن استان تهران با مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور انجام شد.

علی رضا کچوئیان دبیر کانون خدمت رضوی قرآن استان تهران با بیان این مطلب که تفکر در مورد آیات روح بخش قرآن کریم نیاز ضروری جامعه امروز ماست گفت : برای توسعه و ترویج آموزه‌های قرآنی با محوریت رضوی باید با نهادها، ارگان هاو سازمان هایی که دراین حوزه تخصصی فعالیت می کنند تعامل و همکاری ایجاد کرد تا بتوانیم خدمات خالصانه ارزشمندی را به تمامی جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان ارائه بدهیم.

وی دیدار با مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور را بسیار خوب و کاربردی خواند و اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح ملی من قرآن را دوست دارم برنامه ها و فعالیت های این کانون و اجرای هرچه بهتر این رویداد قرآنی برنامه ریزی شد .

کچوئیان افزود: با توجه به استقبال حجت الاسلام والمسلمین مقنی مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور قرار شد جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین میریان مدیر مرکز آموزش های قرآن کریم آستان قدس و جمعی از فعالان ونخبگان قرآنی به منظور بهره برداری از تمام امکانات و قابلیت‌های تخصصی حوزه قرآنی و ترغیب و ترویج فرهنگ قرآنی با محوریت امام مهربانی ها تشکیل شود .

انتهای پیام/خبرنگار احمد زمردی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ترویج فرهنگ قرآنی/ فعالیت کانون خدمت رضوی قرآن استان تهران

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *