اقدامات کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ در به تصویرکشیدن حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا

خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ در راستای عمل به مصادیق خدمتی عمومی و اختصاصی کانون خود خدمات مبتکرانه‌ای ارائه می‌کنند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمدرضا شکوری مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزگار ما دسترسی به فضای مجازی سبب الگوبرداری نادرست شده؛ نیاز به معرفی الگوهای ارزشمند به جامعه و به‌ویژه نسل جوان کاملاً احساس می‌شود.

وی ادامه داد: قطعاً اسوه‌هایی بهتر و برتر از شهدا نخواهیم یافت. از این رو؛ خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ عزم خود را برای معرفی آن‌ها به جامعه جزم کرده‌اند.

شکوری تصریح کرد: از اقدامات مهم و باارزش کانون ایثار و شهادت در راستای تکریم خانواده معزز و بازماندگان شهدا و ایثارگران می‌توان به حضور خادمیاران در بیت شهدا و برپایی روضه خانگی و اهدای هدایای متبرک حرم مطهر رضوی به این عزیزان اشاره کرد.

وی افزود: حضور در مکان‌های علمی و فرهنگی، آیین بزرگداشت شهدای منطقه و مشارکت با سایر ارگان‌ها از دیگر اهداف خادمیاران این کانون است.

مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ تهران عنوان کرد: تولید آثار و محتوای مرتبط با شهدا برای نشر در فضای مجازی و راه‌اندازی پویش‌های گوناگون از دیگر فعالیت‌های خادمیاران در کارگروه تخصصی تولید و انتشار آثار شهدایی است. طرح‌هایی نظیر تولدت مبارک ای قهرمان ویژه زادروز شهدا، سالروز دیدن روی ماه ویژه سالگرد شهادت شهدا، معرفی شهدای هم‌محلی، معرفی شهدای شاخص جنگ، دلنوشته‌ شهدایی، اخبار شهدایی، هیئت مجازی، کلام هادیان، به وقت انتقام، سخن دوست، افق پارسایی، پنجشنبه‌های شهدایی، شوخی حلال و…

محمدرضا شکوری در پایان گفت: طرح‌های ذکرشده طی جلسات متعدد و با همفکری و همراهی چهل نفر از خادمیاران کانون ایثار و شهادت طرح‌ریزی می‌شوند.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اقدامات کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ در به تصویرکشیدن حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *