تجلیل از زحمات پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه (س)

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و بزرگداشت روز پرستار، خادمیاران رضوی شهرستان رباط‌کریم درمعیت پرچم متبرک رضوی از پرستاران و مدافعان سلامت تجلیل و قدردانی کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت میلاد با سعادت عمه سادات حضرت زینب کبری(س) خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رباط کریم درمعیت پرچم از پرستاران و کادر زحمت کش درمانی بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا(س) و نیز از پرستاران خانه سالمندان مهر شهرستان تقدیر به عمل آوردند.

این مراسم معنوی در معیت پرچم متبرک رضوی و با زمزمه صلوات خاصه حضرت توسط سفیران امام مهربانی و با اهداء شاخه گل و نمک متبرک رضوی بود.پرستاران افسران پرمهر عرصه سلامت و مرهم سرفه سوزناک بیماران کرونا هستند و با سرمشق گرفتن از صبوری های زینب (س) عاطفه، ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه هدیه می کنند.
تلاش‌ها و خدمات کادر درمانی و جامعه سلامت در بحران اخیر ستودنی بوده و این جان‌فشانی‌ها ضامن سلامت و آرامش جامعه است ؛ این شهدا همانند دیگر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم توانستند جان‌های مبارکشان را فدای مردم ایران اسلامی کنند تا سلامت و آرامش در جامعه ما کماکان ماندگار بماند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجلیل از زحمات پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه (س)

مطلب پیشنهادی

دیدار خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۶ با مدیران، کارشناسان و وکلا همزمان با چهارشنبه امام رضایی

همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۶ تهران با حضور مدیران، کارشناسان،، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *