ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه ۱۲ تهران

مسجد پایگاهی همه جانبه ؛ آزمایش فشار خون و قند خون نمازگزاران در مسجد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ تهران، با استقرار دو گروه پزشکی  مسجد لرزاده تهران در بخش خواهران و برادران به نمازگزاران این مسجد بطور رایگان خدمات پزشکی مورد نیاز را ارائه کردند‌.
در این خدمت بهداشتی و درمانی که با استقرار دستگاهها و تجهیزات مورد نیازاز سوی کارشناسان و متخصصین امر، پس از ادای فریضه نماز جماعت، افراد حاضر در محل و نمازگزاران مسجد لرزاده واقع در میدان خراسان، منطقه ۱۲ تهران مورد آزمایشات غربالگری و ککترل فشار خون  و تست قند خون قرار گرفتند.
در این خدمت رضوی نمازگزاران با انجام کنترل فشار و قند خود، نسبت به ارزیابی سلامتی شان اطمینان حاصل کردندو در موارد مشکوک و گرفتار فشار خون با راهنمایی و مشاوره های عوامل درمانی و بهداشتی که از خادمیاران کانون تخصصی سلامت رضوی منطقه ۱۲ تهران بودند ،اقدامات لازم برای مراقبت یا پیگیری درمان های بعدی بودند راهنمایی و مشاوره شدند.
در این خدمت که در مسجد لرزاده تهران به انجام رسید، خادمیاران رضوی این مسجد را به پایگاهی برای خدمت رسانی به مردم تبدیل کردند تادراین مکان مقدس علاوه بر انجام فریضه عبادی ،برای سایر  فعالیت های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه ۱۲ تهران

مطلب پیشنهادی

دیدار خوبان در دهه کرامت / خانواده شهید خدابخشی و فنایی

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ به مناسبت دهه کرامت از خانواده های شهید سبزعلی خدابخشی‌‌ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *