برگزاری کلاس آموزشی جامع قرآن کریم

به همت خادمیاران منطقه ۶ تهران و پیرو فراخوان استعدادیابی از کودکان، برگزاری کلاس آموزشی جامع قرآن کریم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج فدک برای کودکان ۵ تا ۶ سال آغاز شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۶ با همکاری پایگاه مقاومت بسیج فدک با استعدادیابی کودکان و با هدف تعلیم و تربیت قرآنی برای کودکان ۵ تا ۶ ساله در مسجدالرحمن را آغاز کرد.
در این دوره کودکان با آیه الکرسی و آیه های اخلاقی قرآن کریم و روش صحیح زندگی آشنا می شوند. گفتنی است کتاب کار کودک۱ از منابع تدریس این دوره بوده و در کنار آموزش قرآن و مفاهیم آن، کودکان در کارگاه خمیر بازی، قصه، رنگ آمیزی و کتاب خوانی هم شرکت می کنند.
شروع کلاس نوگلان قرآنی با زیارت امام رضا علیه السلام از راه دور و صلوات خاصه می باشد. در ادامه آموزش، زنگ کوتاه ورزش و نرمش نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. در پایان هر کلاس، کودکان با هم دعای سلامتی امام زمان عج را نجوا می کنند.
این دوره ی آموزشی از ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰ در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۳۰/۱۳ الی ۱۵ در مسجدالرحمن منطقه ۶ برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری کلاس آموزشی جامع قرآن کریم

مطلب پیشنهادی

گزارش تصویری: حضور کاروان زیر سایه خورشید در یاورشهر منطقه ۵ تهران

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت ده کرامت تدارک جشنی با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *