برگزاری وبینار نگارش متون علمی در نرم افزار Word در منطقه ۱۴ تهران

خادمیاران کانون علمی منطقه ۱۴ تهران وبینار نگارش متون علمی در نرم افزار Microsoft Office Word را برگزار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، یکی از چالش‌هایی که اکثر کاربران به خصوص دانشجویان با آن روبرو هستند تهیه و تدوین محتوای علمی ‌در چارچوب استاندارد های نگارشی بوده تا مورد تایید و پذیرش مراکز علمی قرار گیرد. این مسئله باعث بروز مشکلات زیادی در امر تدوین پایان ‌نامه از نظر صرف هزینه، انرژی و زمان می‌شود.
عمده‌ی مشکلات ایجاد شده از این دست، ناشی از عدم وجود دانش کافی در خصوص کار با نرم‌افزار Microsoft Office Word بوده که باعث سردرگمی و یا استفاده‌ ی نابجا از امکانات و ابزارهای نرم‌افزار گردیده و کاربر را در مدیریت محتوای سند دچار مشکل می کند.
در همین راستا کانون علمی منطقه ۱۴ تهران وبینار آموزشی نگارش متون علمی در نرم افزار Microsoft Office Word را به مدت دو ساعت برگزار کرد. مدرس وبینار خادمیار محمود لشگری، مدرس و پژوهشگر هستند.
در وبینار به مباحثی همچون ایجاد بخش های مختلف در فایل، ایجاد شماره گذاری خودکار، ایجاد ساختارهای متنوع در فایل های متنی، ایجاد فهرست نویسی خودکار، ایجاد پاورقی و تهیه فایل نمونه برای نگارش متن پایان نامه پرداخته شد.
این وبینار به صورت مجازی برگزار شد و در این نوع آموزش شرکت کنندگان با دسترسی آنلاین به محتوای دوره ی آموزشی امکان استفاده از آن را در هر ساعت ازشبانه روز، دارند که این ویژگی را می توان برتری بارزی نسبت به آموزش های حضوری دانست.
گفتنی است که شرکت در این دوره برای عموم مردم آزاد بود و هزینه را مهمان امام رئوف(ع) بودند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری وبینار نگارش متون علمی در نرم افزار Word در منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

هیئت خدام الرضا(ع)/ برگزاری مراسم سوگواری در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا(ع) به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق(ع) در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *