برگزاری نشست هم‌اندیشی معاونت فرهنگی و کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴

در جلسه معاونت فرهنگی و اعضای کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ کارنامه عملکرد این کانون ارزیابی و بررسی شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مسئول روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ اعلام‌ کرد: در روزهای پایانی سال جاری بنا به درخواست معاونت فرهنگی منطقه جلسه‌‌ای با اعضای کانون ایثار و شهادت برگزار شد.

یاسر امامی‌فر با اشاره به موضوع این نشست افزود: از مهم‌ترین موضوعات مطروحه در این جلسه می‌توان به اعلام قوانین جدید مصادیق خدمتی، بررسی چشم‌انداز عرصه‌های خدمتی، نحوه حذف و اضافه خادمیاران و یاوران رضوی و انتخاب اعضای شورای کانون ایثار و شهادت اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: در این جلسه هم‌اندیشی که در شبستان مسجد آدینه برگزار شد، حامد متبحری جانشین دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴، مرتضی شکوری معاونت خادمیاری و مصطفی حبیبی معاونت فرهنگی حضور داشتند و درباره موضوعات ذکرشده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین خادمیاران و یاوران رضوی کانون ایثار و شهادت حاضر در این جلسه دیدگاه‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خود را به‌صورت کتبی و شفاهی اعلام کردند.

امامی‌فر اظهار داشت: در بخشی از این گردهمایی هم محمدرضا شکوری مسئول کانون ایثار و شهادت عملکرد سه ساله کانون را تشریح کرد و نحوه گزارش‌نویسی در سامانه را به‌صورت عملی برای حضار شرح داد.

شایان توجه است این نشست با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به پایان رسید.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری نشست هم‌اندیشی معاونت فرهنگی و کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *