برگزاری میز خدمت مشاوره کارآفرینی و اشتغال خادمیاران منطقه ۵ تهران

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران میز خدمت مشاوره کارآفرینی و اشتغال و جلسه هشتم آموزش بافتنی را در چهارشنبه های امام رضایی(ع) برگزار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ در این خصوص اظهار کرد: خادمیاران رضوی همزمان با چهارشنبه امام رضایی(ع) در محل کانون عمومی پایگاه شهید روستایی محله کن جلسه هشتم دوره آموزش بافتنی برگزار کرده و هنرجویان در این مرحله نحوه بافتن کارهای هنری مانند جاکلیدی، لیف و پاپوش دخترانه را آموزش دیده و تمرین کردند.

وی افزود: در روز زیارتی امام مهربانی‌ها، میز خدمت مشاوره کارآفرینی و اشتغال در محل دفتر خدمت رضوی منطقه ۵ از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ دایر و خادمیاران خدمات تخصصی خود را به مراجعه‌ کنندگان ارائه کردند.

مقدم در ارتباط با اهداف برپایی میزخدمت افزود: ارائه راهکارهای کارآفرینی مخصوص کارآفرینان، مشاوره شغلی ویژه جویندگان کار، مشاوره تخصصی کسب و کار مخصوص دارندگان فعالیت تجاری و صنعتی، ارائه راهکارهای توانمندسازی شغلی و کسب درآمد مخصوص خواهران شاغل و خانه دار از طریق آموزش های فنی و حرفه ای کوتاه مدت و در آخر ارائه بسته های حمایتی و آموزش فنی و حرفه ای به هنرجویان بخشی از اهداف مورد توجه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به لطف امام رضا علیه السلام و پیگیری های انجام شده توسط کانون کارآفرینی و اشتغال استان تهران، وام تسهیلات خوداشتغالی و کارگاهی، ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد برای کلیه خادمیاران، یاوران رضوی و متقاضیان ساکن در منطقه ۵ فراهم شد که پس از ارسال درخواست‌های کتبی و بررسی توسط کانون، معرفی نامه کارآفرین واجد شرایط به بانک مربوطه جهت پرداخت وام ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری میز خدمت مشاوره کارآفرینی و اشتغال خادمیاران منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *