برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران با میزبانی خادمیاران رضوی در قرچک

در روز میلاد مسعود امام عصر(عج) میزبان جشن تکلیف دختران تازه مکلف در مسجد امام رضا(ع) با میزبانی خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در روز میلاد مسعود امام عصر(عج) میزبان جشن تکلیف دختران تازه مکلف در مسجد امام رضا(ع) با میزبانی خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک برگزار شد.در این جشن مورد استقبال عموم مردم قرارگرفت دختران تازه مکلف در جشن عبادت با امام عصر(عج) عهد و بیعت بستند.

اجرای برنامه توسط عمو روحانی، اجرای سرودهای متعدد و دکلمه خوانی در کنار اجرای مسابقه برای دختران شرکت کننده و اهدای جوایز به برندگان از بخش های مختلف این برنامه به شمار می رود. در حاشیه این مراسم نیز میز خدمت مشاوره توسط خادمیاران کانون مشاوره برپا شده بود تا با ارائه مشاوره به مادران آنها را با چگونگی رفتار با فرزندان در دوران بلوغ آشنا و پاسخگوی پرسش های آنها شدند. توزیع کتاب هایی با موضوع مهارت های زندگی و… به امانت بین مادران شرکت کننده توسط خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی از دیگر حاشیه های جذاب این جشن به شمار می آید.

همچنین در خدمتی دیگر با تلاش خادمیاران کانون های بانوان و خانواده ،جوانان خدمت رضوی شهرستان قرچک همزمان با ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان تعدادی از جوانان و نوجوانان به اردوی تفریحی، زیارتی و بصیرتی مشهد مقدس اعزام شدند، که برای تبیین و بصیرت افزایی شرکت کنندگان در طول سفر، نشست و هم اندیشی با موضوعات مختلف برگزار شده است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران با میزبانی خادمیاران رضوی در قرچک

مطلب پیشنهادی

گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با حضور خادمان امام رئوف (ع) در زورخانه مسلم ابن عقیل

مراسم گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در زورخانه مسلم ابن عقیل با حضور دبیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *