برپایی جشن خیابانی در روستاهای حاشیه شهر اسلامشهر به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)

 کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون عمومی، جشن خیابانی در روستاهای حاشیه شهر اسلامشهر برگزار کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در روز نیمه شعبان میلاد مهدی موعود، حضرت صاحب الزمان(عج) و چهارشنبه امام رضایی جشن خیابانی در روستاهای حاشیه شهرستان اسلامشهر با حضور مردم و خادمیاران رضوی برگزار شد.

باصری مسئول کانون عمومی خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر گفت: هر ساله به مناسبت روز ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) برنامه جشن خیابانی در سطح شهرستان برگزار می شود، اما امسال با تمرکز بر ایجاد شادی و تقویت روحیه کودکان و نوجوانان اعم از دختر و پسر به روستاهای حاشیه شهر آمدیم تا به عشق امام زمان(عج) جشن‌های مختلفی برگزار کنیم.

باصری افزود: برگزاری اینگونه جشن‌ها باعث ایجاد دلگرمی در کودکان و خانواده‌های ایشان می‌شود.

وی ادامه داد: خواندن شعر و سرود توسط دخترها و پسرها به برنامه جشن جلوه زیبایی داد. این کودکان با تقسیم شیرینی و شکلات خود بین یکدیگر، شادی خود را دوچندان کرده و شاد بودن با هم را تمرین کردند.

مسئول کانون عمومی خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در پایان ضمن قدردانی از خادمیاران و یاوران رضوی گفت: تلاش می‌کنیم اینگونه برنامه‌ها در سطح شهرستان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی جشن خیابانی در روستاهای حاشیه شهر اسلامشهر به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *