با تلاش خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران انجام می شود؛ برپایی کارگاه آموزش عروسک سازی برای کمک به اشتغال آفرینی

با تلاش های خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران کارگاه آموزشی عروسک سازی برای کمک به اشتغال آفرینی ویژه علاقه مندان در محله کن برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با هدف کمک به اشتغال آفرینی و راه اندازی کسب و کارهای خانگی و مهارت آموزی بانوان در کنار کارگاه‌های قالی بافی، بافتنی وخیاطی، کارگاه آموزش عروسک سازی را برپا می کنند.
سعید مقدم،مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ با اعلام این خبر به خبرنگار آستان نیوز گفت ساخت عروسک دست ساز یکی از بهترین و لذت بخش ترین هنرها و حتی شغل ها در دنیا است. یادگیری این هنر کار مشکلی نیست و بانوان علاقمند پس از گذراندن این دوره آموزشی قادر به کسب درآمد خواهند بود. بر همین اساس خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال با بهره گیری از مربیان مجرب و حرفه ای این عرصه تلاش می کنند تا روش ساخت انواع عروسک را با تمام نکات لازم به صورت رایگان در اختیار خواهران شرکت کننده قرار دهند.
مقدم در ادامه افزود پس از اتمام دوره و آغاز فعالیت حرفه ای شرکت کنندگان در جهت حمایت از تولیدات این بانوان، جشنواره عروسک سازی با هدف حمایت از کسب و کارهای جدید در سطح منطقه و یا استان در نظر گرفته خواهد شد.
وی در ادامه تاکید کرد به کلیه فراگیرانی که با موفقیت این دوره ها را سپری کنند، گواهینامه مهارت از سازمان فنی و حرفه ای داده خواهد شد که مزایای استفاده از تسهیلات ارزان قیمت با سود۴ درصد در قالب حمایت از کسب و کارهای خانگی و صنعتی را دارد.
دوره عروسک سازی از هفتم تیرماه سال جاری روز های سه شنبه ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ در محل پایگاه مقاومت شهید روستایی محله کن برگزار می‌شود و جهت ثبت نام کافی است، شرکت کنندگان (نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، نام دوره) را به شماره ۰۹۱۲۵۷۰۴۵۴۱ پیامک کنند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  با تلاش خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران انجام می شود؛ برپایی کارگاه آموزش عروسک سازی برای کمک به اشتغال آفرینی

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *