بازارچه کارآفرینی فجر/ دانش آموزان در کنار خادمیاران رضوی منطقه۵ مهارت آموزی را درک کردند

بازارچه خوداشتغالی فجر به مناسب ایام الله دهه فجر در دبیرستان دخترانه شاهد معراج برگزار شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران خبر از برگزاری بازارچه کارآفرینی خبر داد و گفت: همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی و دهه مبارک فجر بازارچه ای با مشارکت بانوان کارآفرین کانون خدمت رضوی و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه شاهد معراج برپا شد.

وی اظهار داشت: برپایی این بازارچه ها گام موثری در ترویج فرهنگ کارآفرینی و هدایت دانش آموزان به سمت مهارت آموزی حرفه ای دارد.

مسئول کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران خاطرنشان کرد: آثار هنری و صنایع دستی، عروسک های بافتنی،ملیله دوزی، زیورآلات دست ساز و ده ها هنر دستی بانوان کارآفرین و دانش آموزان در معرض نمایش و فروش گذاشته شد.

وی در ادامه افزود: این بازارچه ها زمینه آشنایی دانش آموزان با محیط کسب و کار، ایجاد اشتغال برای آینده نسل نوجوان و جوان و کسب تجربه کار در محیط های بیرون از مدرسه پس از پایان تحصیلات را در پی خواهد داشت.

مقدم در پایان به برپایی رویداد بزرگ مبعث اشاره کرد: این رویداد از ۱۸ تا ۲۰ بهمن ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸:۳۰ در مسجد جامع الزهرا(س) به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عید بزرگ مبعث با حضور بانوان کارآفرین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  بازارچه کارآفرینی فجر/ دانش آموزان در کنار  خادمیاران رضوی منطقه۵ مهارت آموزی را درک کردند

مطلب پیشنهادی

ظهور و بروز توانمندی های یاوران رضوی در دهه کرامت / منطقه ۲۱

یاوران رضوی از تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود در جهت انجام فعالیت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *