اهدای خانه رایگان/ شادکامی عروس و دامادها به همت کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۸تهران

با پیگیری های کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران و مشارکت خیرین منطقه به عروس و دامادها به مدت یکسال خانه رایگان اهدا می شود.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با هماهنگی عرصه وقف و نذر کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران با کمک خیرین نیکوکار، یک واحد مسکونی در محله شادآباد بصورت رایگان به اشخاص معرفی شده به مدت یکسال اهدا می شود.

در شرایطی که تهیه خانه، به مهم‌ترین دغدغه‌ زوج‌های جوان برای شروع زندگی مشترک تبدیل شده و افزایش بی‌قاعده اجاره خانه، مشکلات زیادی را برای مستاجران به بار آورده، وجود انسان‌های دریادل، امید به زندگی را در دل جوانان رویانده است.

شاه مرادی مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه ۱۸ با بیان این خبر افزود: در شرایطی که اجاره یک آپارتمان ۶۵متری در محله شادآباد حدود چهارصد و پنجاه میلیون تومان می باشد، به همت حاج آقا بیات، این واحد مسکونی به زوج جوان با پیش پرداخت: دعای خیر و اجاره بها: صلوات بر محمد و آل محمد (ص) تحویل داده شد.

وی در ادامه اظهارداشت: این اقدام خداپسندانه، با حضور معاون کانون خدمت رضوی منطقه هجده سیدرضا منصوری پورمقدم و دیگر مسئولان به مناسبت شروع ایام دهه فجر و ایام پربرکت ماه رجب، به مدت یکسال در اختیار این زوج جوان قرار داده شده است.

انتهای پیام/ خبرنگار مهدی کریمی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اهدای خانه رایگان/ شادکامی عروس و دامادها به همت کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۸تهران

مطلب پیشنهادی

برپایی میز خدمت مشاوره فرصتی برای خدمت به دلدادگان امام هشتم

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با ارائه خدمات روانشناسی نقشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *