انتخابات؛ ضامن امنیت و اصلاح اقتصاد

انتخابات پرشور و برگزیده شدن افراد اصلح، امنیت را تامین و راه را برای اصلاح اقتصاد باز می‌کند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، حجت‌الاسلام لطفی‌زاده در کارگاه پژوهشی حوزه علمیه زهرای اطهر سلام الله علیها گفت : اقتصاد تنها در بستر جامعه امن اصلاح می‌شود و این امنیت در سایه مشارکت پرشور مردم در انتخابات برقرار می‌گردد.

مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی استان تهران افزود : اگر مردم به میدان نیایند و نقش‌آفرین نباشند حتی حکومت امام معصوم علیه‌السلام هم نمی‌تواند شرایط جامعه را اصلاح کند.

وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب که اگر انتخابات نباشد یا دیکتاتوری و یا هرج‌ومرج رخ می‌دهد گفت: تا یازدهم اسفند همه توجه ما باید بر جهاد نقد این روزگار یعنی دعوت به مشارکت پرشور در انتخابات متمرکز باشد.

لطفی‌زاده خاطرنشان کرد: بر اساس تعالیم دینی نباید واجب را به بهانه انجام مستحب فدا کرد؛ پس واجب قطعی و فوری؛ یعنی جهاد تبیین بالاترین اولویت امروز همه ما است.

گفتنی است در این جلسه که به مدت یک ساعت و بصورت کارگاهی برگزار شد؛ ابتدا دو تن از طلاب به ایفای نقش منتقد شرکت در انتخابات پرداختند و سایرین در مقام پاسخگویی برآمدند تا بدین ترتیب تمرین میدانی و پژوهشی برای جهاد تبیین انجام دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  انتخابات؛ ضامن امنیت و اصلاح اقتصاد

مطلب پیشنهادی

جلسه آموزشی ویژگی های خادم تراز در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع)

در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع)، جلسه‌ای با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *