امید بخشی به بیماران سرطانی بیمارستان فیروزگر توسط خادمیاران منطقه ۶

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۶تهران از بیماران سرطانی بیمارستان فیروزگرعیادت کرده و امیدبخش آنها شدند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۶شهرتهران با شعارما همه خادم  الرضاییم با هدف عیادت و دلگرمی به بیماران سرطانی به بخش طب تسکینی بیمارستان فیروزگر رفتند .
در این آیین معنوی که با قرائت صلوات خاصه امام مهربانی هاوذکرمداحی خوانی در معیت پرچم متبرک برگزار شد، قوت قلبی برای بیماران سرطانی در این بیمارستان بود،خادمیاران رضوی ضمن قدردانی از زحمات پرستاران،بربالین تک تک بیماران حاضرشده وضمن عیادت و آرزوی شفای عاجل برای آنها با نمک متبرک از آنها پذیرایی کرده و امید بخش دلهای بی قرار و مایوس بیماران صعب العلاج وچشم انتظار عنایت و لطف خداوند شدند.
قابل ذکر است که درمرکز طب تسکینی بیمارستان فیروزگر ۱۲ بیمار سرطانی با حال وخیم تحت حمایت یکی از خیریه های تهران  بستری شده و در حال درمان و مداوا و دست و پنجه نرم کردن با بیماری هستند ،که حضور سفیران امام هشتم بربالین این بیماران، انرژی و قوت آنها برای مبارزه  و غلبه بر بیماری خود شدند.
پرسنل این خیریه با مشاهده این مراسم ،معنوی ،از خادمیاران رضوی بسیار استقبال کرده و درخواست دادند تا این آیین معنوی در مرکز دیگری به نام حضرت فاطمه (س)  به تعداد در طول سال انجام شود تا باعث روحیه بخشی و قوت قلب بیماران شوند .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  امید بخشی به بیماران سرطانی بیمارستان فیروزگر توسط خادمیاران منطقه ۶

مطلب پیشنهادی

پویش توزیع ۸۸۸۸ جلد کتاب در مناطق محروم

مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان تهران اظهار داشت: به همت کانون خدمت رضوی شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *