استاد آقا؛ کانون خدمت رضوی استان تهران رتبه یک کشوری را کسب کرد

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از کسب رتبه برتر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان تهران در خدمت رسانی به مردم و انجام امور خادمیاری خبر داد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمدحسین استاد آقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در حاشیه آیین تکریم و معارفه دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی در پویش های مختلف مانند سفره مهربانی ۳و۴، قربانی عید قربان، اطعام عید سعید غدیر، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در موج پنجم کرونا با مشارکت ویژه به کمک مخدومین و محرومین شتافتند.

وی گفت: در این خدمات کریمانه با عنایات خاصه حضرت رضا علیه السلام، دبیرخانه استان تهران توانست در مقایسه با دبیرخانه‌های سراسر کشور و با عنایت به ارزیابی های به عمل آمده و بررسی گزارش عملکرد فعالیت های سال ۱۳۹۹، رتبه اول را در حوزه عملکردی کانون‌‌های خدمت آستان قدس رضوی، به‌دست آورد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: استان تهران با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود خادمیاری می تواند در بسیاری از برنامه ها و مسائل الگوی سایر استان ها مانند گذشته قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: محبت و عنایت امام رضا علیه السلام تا حدی است که مردم آماده تقدیم و اهدای کمک ها هستند و با انجام امور از روی اخلاص گره گشایی در کارها انجام شده همانطور که این گره گشایی ها تاکنون موجب خیر و برکت بوده است.

وی در ادامه، ضمن به تصویر کشیدن گوشه هایی از کرامات حضرت و برکات حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی استان ها، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در سال گذشته ارائه داد و از زندانی ارمنی‌ که پس از برگزاری گلریزان رضوی به لطف حضرت رضا (ع) آزاد شده بود و به همراه خانواده‌ی خود به اسلام روی آورده، سخن گفت.

 

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  استاد آقا؛ کانون خدمت رضوی استان تهران رتبه یک کشوری را کسب کرد

مطلب پیشنهادی

محفل نور کانون بانوان و خانواده منطقه ۶ تهران به مناسبت دهه کرامت

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۶ تهران به مناسبت دهه کرامت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *