اختتامیه و جشن اعیاد شعبانیه در نمایشگاه بانوان کارآفرین خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران جشن اختتامیه و اعیاد شعبانیه را در آخرین روز برپایی نمایشگاه بانوان کارآفرین برگزار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نازیلا مجیدی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و آخرین روز برگزاری رویداد یاس، نمایشگاه بانوان کارآفرین جشنی برپا شد.

وی اظهار داشت: این جشن با مداحی امیررضا افشار ذاکر اهل بیت(ع)، اجرای گروه سرود بشری و مسابقه در بوستان انارستان برگزار شد.

مجیدی خاطرنشان کرد:حمایت از کارآفرینی بانوان و افزایش مهارت های کسب و کار، توانمندی در فروش محصولات با توجه به جمعیت نسبتا بالای بانوان در کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: در ۲ سال گذشته برگزاری دوره های آموزش های فنی و حرفه ای متنوع جهت توانمند سازی بانوان با الویت قرار دادن بانوان خودسرپرست، بی سرپرست و حتی بانوانی که مشتاق درآمد زایی هستند، جزو اهداف و برنامه های اساسی کانون کارآفرینی و اشتغال‌ خدمت رضوی منطقه ۵ تهران بوده است، اما زنجیره کارآفرینی و اشتغالزایی زمانی کامل می شود که منجر به فروش محصولات و کسب درآمد از محل فروش آن محصولات شود.

مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ادامه داد: بعد از برگزاری بیش از ٩٠ دوره و ٨٠٠ ساعت کارگاه و کلاس آموزشی و تربیت بیش از ۴۵٠ نفر هنرجو و پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کارآفرینی و اشتغال زایی به ٢٩ نفر، فصل جدیدی از فعالیت های تخصصی شروع شده است، مدیریت و اجرای نمایشگاه های عرضه مستقیم محصولات تولیدی بانوان کارآفرین تازه ترین و جهادی ترین اقدام در این مرحله جدید از فعالیتها است.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  اختتامیه و جشن اعیاد شعبانیه در نمایشگاه بانوان کارآفرین خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *