آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۳

همزمان با ماه رجب المرجب آیین تکریم دبیر کانون های منطقه ۳ تهران در سالن جلسات شهرداری منطقه برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم تکریم و تودیع دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۳ در سالن اجتماعات شهرداری با حضور دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد.

در ابتدا حسین رضا سراج گزارشی از عملکرد کانون های خدمت رضوی در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی، کار آفرینی و درمانی برای حاضران ارائه کرد.

همچنین وی از کمک کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۳ تهران به مناطق و شهرستانهای استان تهران در حوزه های ماموریت و فعالیت های کانون خدمت رضوی مطرح کرد.

در ادامه صفرعلی براتلو دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران از خدمات و زحمات حسین رضا سراج در زمان مسئولیت داری کانون های خدمت رضوی منطقه ۳ تشکر و قدردانی کرد.

وی باتوجه به ظرفیت های خاص منطقه ۳ را یکی از مهمترین مناطق شهر تهران که می تواند حوزه فعالیت خود را به دیگر مناطق شهر تهران گسترش دهد نام برد.

سپس پیرپنجی مسئول جدید کانون خدمت رضوی منطقه ۳ ابراز امیدواری کرد که با کمک مسئولان کانون های خدمت رضوی و خادمیاران بتوان فعالیت ها را گسترش داد.

و در خاتمه امام جماعت مسجد قبا تهران از فضایل خدمت به مومنین در حوزه های مختلف از سوی خادمین سراج الله برای حاضران ایراد سخن کرد.

انتهای پیام/خبرنگار سید وحید احدی نژاد

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  آیین تکریم و معارفه دبیر  کانون خدمت رضوی منطقه ۳

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *