خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از ویزیت تا درمان همراه نیازمندان شدند

با لطف امام مهربانی ها خادمیاران کانون سلامت منطقه ۵ بعد از شناسایی بیماران نیازمند، در روند درمان و تهیه اقلام دارویی و مصرفی یاری گر ایشان شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  خادمیاران کانون سلامت منطقه ۵ تهران با کمک خیرین توانستند همراه ۵ خانواده نیازمندی باشند که توان پرداخت هزینه های درمانی خود را نداشتند.
فاطمه مجیدی مسئول کانون سلامت منطقه ۵ ضمن قدردانی از پزشکان و خادمیارانی که در این اقدامات خیرخواهانه همراهی کردند گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه، خانواده های کم درآمدی شناسایی شده و تحت پوشش قرار گرفتند که حتی توان پرداخت کمترین هزینه های درمانی خود را نداشتند، به لطف امام مهربانی ها و با کمک خیرین، مرهم کوچکی بر بیماری این افراد نشانده شد.
وی اظهار داشت: خادمیاران کانون سلامت توانستند به ۵ بیمار در مراحل بهبود و درمان کمک کنند. یکی از این افراد مشکل گواتر داشت که با معرفی نامه پزشک تمام اقدامات لازم جهت عمل جراحی نظیر سونوگرافی، آزمایش و بستری در بیمارستان انجام شد. بیمار دیگری با توجه وضعیت ناهنجار دندان هایش به دندانپزشک معرفی و بابت تهیه مواد اولیه ۴۰میلیون ریال هزینه شد. همچنین در اقدام خیرخواهانه دیگری به مادر بارداری که در تامین هزینه زایمان مشکل داشت مبلغ ۲٠ میلیون ریال اهدا شد. مبلغ ٧ میلیون ریال نیز برای کودکی که بیماری تشنج داشت هزینه شد و برای یک بیمار که در اثر عوارض بیماری دچار زخم بستر شده بود دارو و پوشک تهیه شد.
در پایان مجیدی اشاره کرد: خادمیاران با مشاوره، غربالگری، تست فشار خون و نسخه نویسی در محل دفتر کانون عمومی خدمت رضوی شهید روستایی محله کن روزهای شنبه از ساعت ١٧:٣٠ الی ١٩ میزبان مراجعین می باشند.
گفتنی است که خیرین جهت مشارکت در برنامه های اجرایی کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ از جمله فعالیتهای عمومی، آزادی زندانیان و تهیه بسته های معیشتی و… می توانند از طریق واریز هدایای نقدی خود به شماره حساب ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ به نام نذورات آستان قدس رضوی با شناسه ویژه منطقه ۵ (عام): ۸۰۱۰۱۰۵۵۰۶۱۰۱۱۲۱ همراه خادمیاران باشند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از ویزیت تا درمان همراه نیازمندان شدند

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم باشکوه چهارشنبه های امام رضایی(ع)، ویژه دهه مبارک کرامت با برنامه های متنوع

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک کرامت، مراسم باشکوه چهارشنبه های امام رضایی (ع) در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *