خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از ویزیت تا درمان همراه نیازمندان شدند

با لطف امام مهربانی ها خادمیاران کانون سلامت منطقه ۵ بعد از شناسایی بیماران نیازمند، در روند درمان و تهیه اقلام دارویی و مصرفی یاری گر ایشان شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  خادمیاران کانون سلامت منطقه ۵ تهران با کمک خیرین توانستند همراه ۵ خانواده نیازمندی باشند که توان پرداخت هزینه های درمانی خود را نداشتند.
فاطمه مجیدی مسئول کانون سلامت منطقه ۵ ضمن قدردانی از پزشکان و خادمیارانی که در این اقدامات خیرخواهانه همراهی کردند گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه، خانواده های کم درآمدی شناسایی شده و تحت پوشش قرار گرفتند که حتی توان پرداخت کمترین هزینه های درمانی خود را نداشتند، به لطف امام مهربانی ها و با کمک خیرین، مرهم کوچکی بر بیماری این افراد نشانده شد.
وی اظهار داشت: خادمیاران کانون سلامت توانستند به ۵ بیمار در مراحل بهبود و درمان کمک کنند. یکی از این افراد مشکل گواتر داشت که با معرفی نامه پزشک تمام اقدامات لازم جهت عمل جراحی نظیر سونوگرافی، آزمایش و بستری در بیمارستان انجام شد. بیمار دیگری با توجه وضعیت ناهنجار دندان هایش به دندانپزشک معرفی و بابت تهیه مواد اولیه ۴۰میلیون ریال هزینه شد. همچنین در اقدام خیرخواهانه دیگری به مادر بارداری که در تامین هزینه زایمان مشکل داشت مبلغ ۲٠ میلیون ریال اهدا شد. مبلغ ٧ میلیون ریال نیز برای کودکی که بیماری تشنج داشت هزینه شد و برای یک بیمار که در اثر عوارض بیماری دچار زخم بستر شده بود دارو و پوشک تهیه شد.
در پایان مجیدی اشاره کرد: خادمیاران با مشاوره، غربالگری، تست فشار خون و نسخه نویسی در محل دفتر کانون عمومی خدمت رضوی شهید روستایی محله کن روزهای شنبه از ساعت ١٧:٣٠ الی ١٩ میزبان مراجعین می باشند.
گفتنی است که خیرین جهت مشارکت در برنامه های اجرایی کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ از جمله فعالیتهای عمومی، آزادی زندانیان و تهیه بسته های معیشتی و… می توانند از طریق واریز هدایای نقدی خود به شماره حساب ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ به نام نذورات آستان قدس رضوی با شناسه ویژه منطقه ۵ (عام): ۸۰۱۰۱۰۵۵۰۶۱۰۱۱۲۱ همراه خادمیاران باشند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از ویزیت تا درمان همراه نیازمندان شدند

مطلب پیشنهادی

تذهیب و نگارگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با خادمیاران رضوی منطقه ۱۹تهران

کارگاه هنری تذهیب و نگارگری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با تهیه کارت پستال خاص و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *