جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) برگزار شد

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در مسجد الرضا(ع) شهرزیبا جشن بزرگی ویژه بانوان تدارک دیدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سمانه مکی مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک دهه کرامت از برگزاری مراسم جشنی به مناسبت میلاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(علیه السلام) خبر داد و گفت: خادمیاران با همکاری پایگاه بسیج ثامن(ع) مراسم جشنی ویژه بانوان در مسجد الرضا(ع) شهرزیبا تدارک دیدند و با استقبال بی نظیری روبرو شد.

وی اظهار داشت: در این مراسم برای بانوان به ویژه نوعروسان توسط مریم قاسم پور با موضوع خانواده از دیدگاه امام رئوف سخنرانی انجام شد و به قید قرعه ۱۰ نفر از مادرانی که دارای سه فرزند یا بیشتر بودند هدایایی گرفتند.

مکی خاطر نشان کرد: با همکاری کانون های خدمت رضوی منطقه میزهای خدمت کارآفرینی و اشتغال،سلامت،مشاوره حقوقی و خانواده نیز از ابتدای جشن در حال ارائه خدمت بودند.

گفتنی است بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی وارد مسجد الرضا(ع) شدند و مراسم پرچم گردانی با شور و شوق نمازگزاران و اهالی محله روبرو شد و در مراسم دیگری از جشن های روز هشتم در حسینیه موکب علی اکبر(ع) محبان اهل بیت علیهم السلام میزبان خادمیاران و پرچم متبرک بودند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) برگزار شد

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم سوگواری شهادت شیخ الائمه در معیت پرچم‌ رضوی

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *