جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) برگزار شد

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در مسجد الرضا(ع) شهرزیبا جشن بزرگی ویژه بانوان تدارک دیدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سمانه مکی مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک دهه کرامت از برگزاری مراسم جشنی به مناسبت میلاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(علیه السلام) خبر داد و گفت: خادمیاران با همکاری پایگاه بسیج ثامن(ع) مراسم جشنی ویژه بانوان در مسجد الرضا(ع) شهرزیبا تدارک دیدند و با استقبال بی نظیری روبرو شد.

وی اظهار داشت: در این مراسم برای بانوان به ویژه نوعروسان توسط مریم قاسم پور با موضوع خانواده از دیدگاه امام رئوف سخنرانی انجام شد و به قید قرعه ۱۰ نفر از مادرانی که دارای سه فرزند یا بیشتر بودند هدایایی گرفتند.

مکی خاطر نشان کرد: با همکاری کانون های خدمت رضوی منطقه میزهای خدمت کارآفرینی و اشتغال،سلامت،مشاوره حقوقی و خانواده نیز از ابتدای جشن در حال ارائه خدمت بودند.

گفتنی است بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی وارد مسجد الرضا(ع) شدند و مراسم پرچم گردانی با شور و شوق نمازگزاران و اهالی محله روبرو شد و در مراسم دیگری از جشن های روز هشتم در حسینیه موکب علی اکبر(ع) محبان اهل بیت علیهم السلام میزبان خادمیاران و پرچم متبرک بودند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) برگزار شد

مطلب پیشنهادی

دیدار مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با شهردار منطقه در آستانه دهه مبارک کرامت

مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران جهت هماهنگی به مناسبت ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *