به همت خادمیاران رضوی انجام شد: ترویج محبت اهل بیت (ع) با برپایی محافل خانگی در منطقه ۶ تهران

خادمیاران رضوی در منطقه ۶ تهران با برپایی محافل خانگی و اجرای مراسم عزاداری به همراه کلاس های تدبر در قرآن، قرائت زیارت عاشورا، قرائت حدیث کساء، بیان حکایات و روایت نهج البلاغه ترویج محبت اهل بیت(ع) را میهمان خانه ها کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، هم زمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۶ تهران اقدام به اجرای طرح محافل خانگی با برگزاری مراسم عزاداری به همراه کلاس های تدبر در قرآن، قرائت زیارت عاشورا، قرائت حدیث کساء، بیان حکایات و روایت نهج البلاغه ، کلاس مهارت های زندگی و…کرد. نجم آبادی مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه ۶ تهران هدف از برپایی محافل خانگی را در بین جمعی از بانوان زینبی منطقه ی ۶ تهران ، تعلیم وتربیت و تدبر بانوان در قرآن ، نهج البلاغه و سایر کتب ادعیه دانست و گفت این آموزش ها نقش بسزایی در فرزند آوری و تربیت هر چه بهتر کودکان و نوجوانان دارد و موجب می شود محبت اهل بیت(ع) را در دل داشته و به دستورات قرآن عمل نمایند.
وی در ادامه افزود؛ مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ، قرائت زیارت عاشورا و حدیث کساء ، سخنرانی توسط اساتید مختلف با محوریت نهج البلاغه و بیان حکمت ها و روایات ، آموزش مهارت های زندگی براساس آیات و روایات در منزل خادمیاران و مساجد مختلفی همچون مسجد سادات ، مسجد کمیل ، مسجد مهدیه از جمله مراسمات برگزار شده در ایام محرم می باشد .
نجم آبادی به همکاری در غرفه کودکان در پارک قزل قلعه اشاره کرد و گفت این غرفه توسط مسجد ریحان در پارک قزل قلعه برپاشده بود که بانوان خادمیار با توزیع آجیل مشکل گشا و هدایا برای دختران خردسال و ارائه بروشور جهت ازدواج آسان و فرزند آوری برای خانواده ها اطلاع رسانی کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران رضوی انجام شد: ترویج محبت اهل بیت (ع) با برپایی محافل خانگی در منطقه ۶ تهران

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *