مسئول و سررابط جدید کانون عمومی خدمت رضوی استان تهران معرفی شد

نخستین جلسه کانون های عمومی خدمت رضوی مناطق و شهرستان های استان تهران در سال ۱۴۰۱ همراه با معرفی مسئول و سررابط جدید کانون عمومی استان تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، نخستین جلسه کانون های عمومی خدمت رضوی مناطق و شهرستان های استان تهران در سال ۱۴۰۱ با حضور دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران و معاونین و تعدادی از رابطین مناطق برگزار شد.

علیرضاجانه، دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در این مراسم به اهمیت شروع به کار کانون های عمومی در سطح شهرستان ها تاکید و اظهار کرد: با تشکیل کانون های عمومی در محلات می توان در راستای شناسایی نیازمندان منطقه، کمک و دستگیری از مستمندان و همچنین همکاری با کانون های تخصصی در راستای تحقق اهداف کانون های خدمت رضوی گام برداشت.

میثم تمیمی، مسئول و سررابط جدید کانون عمومی استان تهران نیز در خصوص فعالیت های کانون عمومی و لزوم هماهنگی های لازم جهت ثبت گزارش ها ، فعالیت ها و رعایت قوانین و مقررات توضیحاتی ارائه داد.

در این مراسم از زحمات امید شنعه تقدیر به عمل آمده و میثم تمیمی به عنوان مسئول و سررابط جدید کانون عمومی استان تهران معارفه شد.

گفتنی است تمیمی پیش از این مسئولیت کانون عمومی منطقه ۶ را بر عهده داشتند و در دهه های مختلف با برگزاری برنامه های ابلاغ شده از سوی آستان قدس رضوی در ستاد مشغول به فعالیت بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مسئول و سررابط جدید کانون عمومی خدمت رضوی استان تهران معرفی شد

مطلب پیشنهادی

برپایی میز خدمت مشاوره فرصتی برای خدمت به دلدادگان امام هشتم

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با ارائه خدمات روانشناسی نقشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *