مسئول و سررابط جدید کانون عمومی خدمت رضوی استان تهران معرفی شد

نخستین جلسه کانون های عمومی خدمت رضوی مناطق و شهرستان های استان تهران در سال ۱۴۰۱ همراه با معرفی مسئول و سررابط جدید کانون عمومی استان تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، نخستین جلسه کانون های عمومی خدمت رضوی مناطق و شهرستان های استان تهران در سال ۱۴۰۱ با حضور دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران و معاونین و تعدادی از رابطین مناطق برگزار شد.

علیرضاجانه، دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در این مراسم به اهمیت شروع به کار کانون های عمومی در سطح شهرستان ها تاکید و اظهار کرد: با تشکیل کانون های عمومی در محلات می توان در راستای شناسایی نیازمندان منطقه، کمک و دستگیری از مستمندان و همچنین همکاری با کانون های تخصصی در راستای تحقق اهداف کانون های خدمت رضوی گام برداشت.

میثم تمیمی، مسئول و سررابط جدید کانون عمومی استان تهران نیز در خصوص فعالیت های کانون عمومی و لزوم هماهنگی های لازم جهت ثبت گزارش ها ، فعالیت ها و رعایت قوانین و مقررات توضیحاتی ارائه داد.

در این مراسم از زحمات امید شنعه تقدیر به عمل آمده و میثم تمیمی به عنوان مسئول و سررابط جدید کانون عمومی استان تهران معارفه شد.

گفتنی است تمیمی پیش از این مسئولیت کانون عمومی منطقه ۶ را بر عهده داشتند و در دهه های مختلف با برگزاری برنامه های ابلاغ شده از سوی آستان قدس رضوی در ستاد مشغول به فعالیت بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مسئول و سررابط جدید کانون عمومی خدمت رضوی استان تهران معرفی شد

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *