گرامی داشت روز ملی کودک توسط خادمیاران رضوی شهرستان شهریار

خادمیاران رضوی شهرستان شهریار، در دیدار صمیمانه باکودکان و نونهالان بستری در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار، روز ملی کودک را گرامی داشتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ به مناسبت گرامی داشت روز ملی کودک، به همت کانون سلامت و با همکاری و مشارکت کانون های زیارت، کتاب و کتابخوانی و کانون محله‌ای فاز یک شهراندیشه، جمعی از خادمیاران رضوی روزشنبه ۱۶ مهر در بخش کودکان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) شهریار حضور یافتند و با اهدای هدایا و متبرکات رضوی، کتاب و بسته‌های فرهنگی از بیماران و کادر درمان تجلیل کردند.
همچنین مدیریت، کادر درمان و جمعی از همراهان بیماران بستری در بخش کودکان، از حضور معنوی خادمیاران رضوی که موجب نشاط بیماران شد، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است، خادمیار مجیدکلینی مسئول کانون زیارت خدمت رضوی شهرستان شهریار، ضمن قدردانی از استقبال مدیریت بیمارستان از خادمین رضوی، مجاهدت و ایثارگری‌های کادردرمان بخش کودکان بیمارستان امام سجاد(ع) را ستود و افزود: خدا را شاکریم که امروز توفیق ملاقات با تعدادی از بیماران عزیز بستری در این بخش را به خادمیاران عطا فرمود، قطعا شفای عاجل همه بیماران و سلامتی کادردرمان از دعاهای همیشگی خادمین امام رضا(ع) خواهدبود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  گرامی داشت روز ملی کودک توسط خادمیاران رضوی شهرستان شهریار

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *