گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهیدمدافع امنیت در شهرستان شهریار

مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت احمدحبیبی فرد باحضور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و هیئت همراه، خانواده معظم شهدا و خادمیاران رضوی در شهرستان شهریار برگزارشد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت خادمیاران کانون ایثار و شهادت و مشارکت فعالانه خادمیاران سایر کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار، مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حریم نظم و امنیت ستوان یکم احمدحبیبی فرد با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار کیومرث عزیزی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران به همراه جمع کثیری از کارکنان انتظامی غرب استان تهران، علی کردی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران، خانوادهای معظم شهدا، مردم متدین، خادمیاران رضوی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در مهدیه آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) برگزارشد.

حجت الاسلام محسن نوری مسئول کانون تبلیغی خدمت رضوی شهرستان شهریار به عنوان سخنران ویژه مراسم ضمن تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهید مدافع امنیت احمدحبیبی فرد، خطاب به همرزمانش گفت: جایگاه شما خیلی رفیع است، اینکه شما خادم امنیت کشور،مردم و شیعیان امام علی(ع) هستید در واقع از کیان مقدسی به نام جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کنید.

سردار سرتیپ دوم پاسدارکیومرث عزیزی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در حاشیه مراسم طی مصاحبه با خبرنگار رضوی شهرستان شهریارگفت: زمانی که در مجالس شهدا شرکت می کنیم در اصل خودمان را متبرک می کنیم تا با توسل به سیره شهدا مسیر خدمت به مردم را هموار سازیم، یاد شهدا را گرامی می داریم تا ادامه دهنده راهشان باشیم، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از توصیه های موکد مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یادشهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: امروز همه شاهدبودیم که سخنرانان، مداحان همه به صورت برجسته به بیان فضایل و سجایای اخلاقی شهیداحمدحبیبی فرد پرداختند، این شهید بزرگوار علاقه ویژه ای به امام رضا علیه السلام داشت، هرسال هنگام سال تحویل حتما باید در مرقد مطهرامام هشتم(ع) حاضر می شد، شهیدحبیبی فرد با توسل به امام رضا(ع) توانست سجایای اخلاقی خود را تقویت کند، اکنون خیلی خوشحالیم که مجموعه پلیس، مدافعین و خادمان امنیت کشور با توسل و پیروی از سیره ائمه اطهارعلیهم السلام در راه خدمت به مردم و این مرز و بوم گام های اساسی بر می دارند.

شهیدمدافع امنیت احمد حبیبی فرد متولد۱۳۷۰ ازکارکنان خدوم فراجا بود که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ هنگام تامین امنیت دراستان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ادای احترام، نثارگل و قرائت فاتحه برسرمزارشهید، مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت(ع) حسین مرشدی و مصطفی صالح نیا، برپایی ایستگاه صلواتی رضوی از ویژه برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/خبرنگار علی محرابی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهیدمدافع امنیت در شهرستان شهریار

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *