کانون کتاب و کتابخوانی استان تهران کانون برگزیده کشوری شد

کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران به عنوان یکی از کانون های برگزیده کشوری آستان قدس رضوی انتخاب شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در دومین گردهمایی سررابطان کانون‌های خدمت کتاب و کتاب‌خوانی رضوی که در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، از کانون‌های خدمت کتاب و کتاب‌خوانی استان‌های تهران، کرمان و گیلان که در شبکه ‌سازی و جذب خادمیار و نیز اقدامات ویژه در روستاها و مناطق عشایر نشین فعالیت موثر و چشمگیر داشتند، تقدیر شد.
کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران توانست در حوزه ساماندهی خادمیاران رضوی، ۱۶۰ نفر از خادمیاران فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نویسندگی را سازماندهی کرده و فعالیت های ویژه ای را در حوزه کتب روانشناسی کودک و نوجوان، اعتقادی خانواده، آیین زندگی، ایثار و شهادت، سواد رسانه ای و کتب مورد تاکید مقام معظم رهبری را انجام دهد.
همچنین کانون کتاب و کتابخوانی در راستای اهداف و ماموریت های خود در یک سال گذشته بیش از هزار نسخه کتاب در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی،پژوهشی و …را به کتابخانه های مناطق و شهرستانهای استان تهران اهدا کرده است.
برگزاری مسابقات کتاب خوانی در حوزه های مختلف در طول ایام سال از دیگر برنامه‌های کانون کتاب و کتابخوانی استان تهران بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
همچنین کانون کتاب و کتابخوانی اقدام به راه اندازی  پویش نیم ساعت کتابخوانی برای تشویق عموم اقشار مردم به فرهنگ مطالعه کرده و در اقدامی اساتید دانشگاه خادمیار عضو این کانون بخشی از کلاسهای خود را به ترویج کتاب و کتابخوانی اختصاص داده اند.
این اقدامات و برنامه ها موجب شد تا کانون تخصصی خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران به عنوان یکی از استان های برگزیده در این همایش توسط رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مدیر مرکز امور خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی و مدیر کانون خادمیاران کتاب و کتاب‌خوانی رضوی مورد تقدیر قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  کانون کتاب و کتابخوانی استان تهران کانون برگزیده کشوری شد

مطلب پیشنهادی

خادمیاران رضوی منطقه نوزده، منادیان عشق و ارادت در قلب پایتخت

دیروز، خیابان‌های تهران غرق در عطر و بوی رضوی و شور و شوق وصف‌ناپذیری بود. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *