چهارشنبه های امام رضایی در کنار خانواده شهدای محله کن

کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با خانواده شهدای کن دیدار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵ از دیدار با خانواده شهدا خبر داد و گفت: همزمان باچهارشنبه های امام رضایی با حضور مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی منطقه و خادمیاران باخانواده شهید عباس رحیمی و مادر شهیدان محمد باقر و حسین محمدخانی که در بستر بیماری است، در محله کن دیدار و از صبوری و فداکاری آنها با اهدای تبرکات رضوی تجلیل شد.

وی اظهار داشت: این دیدارها با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهدا و رسیدگی به امور مربوط به والدین این شهیدان در چهارشنبه های امام رضایی با نام و یاد امام رئوف انجام می شود.

گفتنی است خادمیاران با زمزمه” ای صفای قلب زارم هر چه دارم از تو دارم…”وارد خانه خانواده شهدا شدند و با قرائت صلوات خاصه و مداحی عباس شریفی مهر در معیت پرچم متبرک رضوی حال و هوای خاصی ایجاد شد .

شهید حسین محمدخانی سال۱۳۴۳در روستای کنتهران متولد شد، بسیجی و پاسدار بود . بیست و سوم اسفند ۱۳۶۳با سمت مسئول تانک در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش شهید شد. مزار او در امامزاده جعفر (ع) کن واقع است. برادرش محمدباقر نیز شهید شده است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  چهارشنبه های امام رضایی در کنار خانواده شهدای محله کن

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در سازمان صنایع هوایی ایران

کارمندان سازمان صنایع هوایی ایران به پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام ادای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *