چهارشنبه امام رضایی به نیابت از “حاج قاسم” در شهرقدس

خادمیاران و یاوران رضوی کانون بانوان و خانواده شهرقدس به نیابت از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چهارشنبه امام رضایی برگزار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، چهارشنبه امام رضایی این هفته کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس به نیابت از سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

این برنامه با سخنرانی فاطمه معروفی مسوول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس و مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی ذاکرین اهل بیت علیهم السلام همراه بود.

معروفی با اشاره به اینکه یکی از مهارت های خانوادگی مهارت شناختی و معرفتی است هر شخصی در خانواده نیازهایی دارد بیان کرد: یکی از نیازهای مهم هر فرد در خانواده نیاز به ارتباط و تعامل است که خداوند متعال در قرآن کریم به آن اشاره کرده است.

وی گفت: نیاز به رابطه و نقش پذیری از مواردی است که بانوان باید از آن الهام بگیرند چراکه تاثیرپذیری از مهارت‌های معرفتی که در ارتباط با صالحان حاصل می‌شود، فضای خانه را آرام و روشن می‌کند و در نتیجه با آرامش فرزندانمان بهتر تربیت می‌شوند.

مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهر قدس افزود: همنشینی و ارتباط با انسان‌های صالح و نیکو تاثیر مستقیم در اخلاق و رفتار انسان دارد.

خادمیاران و یاوران رضوی در ادامه ضمن قرائت زیارت و دعای روز چهارشنبه، صلوات خاصه و زیارت حضرت زهرا سلام الله علیها به نیابت از شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار دل‌ها به سوگواری در رسای بانوی دو عالم پرداختند.

در پایان این مراسم، ضمن توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، عزاداران حضرت از سفره اطعام و متبرک متنعم شدند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  چهارشنبه امام رضایی به نیابت از “حاج قاسم” در شهرقدس

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *