پیکر مطهر شهید سیدمهدی جلادتی در سایه‌سار پرچم نورانی بارگاه رضوی تشییع شد

خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه دارالمومنین در معیت پرچم‌ در مجلس تشییع پیکر شهید هم‌محله‌ای خود سیدمهدی جلادتی حضور یافتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، پیکر شهید سیدمهدی جلادتی که در حمله رژیم سفاک و تروریستی صهیونیستی به ساختمان وابسته به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسید، صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم قدرشناس تهران و خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ به سوی خانه ابدی‌اش بدرقه شد.

در این مراسم باشکوه سفیران امام رئوف(ع) ضمن حضور در معیت پرچم متبرک حریم ملکوتی رضوی؛ صلوات خاصه حضرت ثامن الحجج(ع) را قرائت و فضای این مجلس نورانی را به یاد و نام حضرت شمس الشموس مزین و متبرک کردند.

شهید سیدمهدی جلادتی آذر سال ۱۳۷۸ متولد شد و دوران نوجوانی و جوانی خود را در بسیج مسجدِ حضرت میثم واقع در منطقه ۱۴ تهران سپری کرد.

وی با توجه به علاقه‌اش به خدمت در لباس مقدس پاسداری سال ۱۴۰۰ به عضویت رسمی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و اول بهمن ۱۴۰۲ جهت انجام‌ ماموریتی وارد سوریه شد.

این شهید والامقام در آخرین روزهای ماموریت خود و هم‌زمان با سالروز شهادت مقتدایش حضرت امیرالمومنین(ع) در حمله رژیم خبیث اسرائیل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهیدالقدس سیدمهدی جلادتی طبق وصیتش در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پیکر مطهر شهید سیدمهدی جلادتی در سایه‌سار پرچم نورانی بارگاه رضوی تشییع شد

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *