پرچم های حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع)در منطقه ۲۱ به اهتزاز درآمدند

در آستانه دهه با برکت کرامت و همزمان با چهارشنبه امام رضایی آئین اهتزاز ۲ ابر پرچم حرم های حضرت فاطمه معصومه (س)و امام رضا (ع)در ۲ نقطه از منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سید محمد آغیلی دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران با اعلام این خبر گفت: این مراسم با حضور مسئولین کانون ها، خادمیاران و یاوران رضوی و عموم مردم مومن و متدین منطقه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این ابر‌پرچم‌ها که بزرگترین پرچم های منطقه هر کدام به ابعاد ۶۶ متر مربع هستند در دو نقطه منطقه ۲۱ یکی در تقاطع فتح_آزادگان و دیگری در تقاطع لشکری_آزادگان با انجام مراسم آیینی به اهتزاز درآمد.

آغیلی در خصوص چگونگی برگزاری مراسم گفت: این آیین در دو مراسم مجزا در دونقطه از تهرانسر با تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی در معیت پرچم متبرک رضوی آغاز شد و همزمان با اهتزاز پرچم ها صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام و اشعار خدمت زمزمه شد.

وی افزود: در مراسم اهتزاز نماد پرچم‌ حرم‌ حضرت معصومه سلام الله علیها دختران محجبه بعنوان دختران نمونه عفت و حیا نیز حضور داشتند.

دبیر کانون های خدمت رضوی‌ منطقه ۲۱ تهران با بیان اینکه ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و ولی نعمتمان امام رضا علیه السلام هنگامه ی تبلور عشق و ارادت مردم ایران است گفت: امیدواریم در این دهه با برکت بتوانیم آنچه در توانمان هست در خدمت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بویژه حضرت فاطمه معصومه و امام رئوف علیهما السلام بکار گیریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پرچم های حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع)در منطقه ۲۱ به اهتزاز درآمدند

مطلب پیشنهادی

بمناسبت دهه کرامت اردوگاه شهید باهنر میزبان سفیران مهربانی شدند

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، در معیت پرچم دلهای عتشقان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *