پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه نماز جمعه کن

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در معیت پرچم متبرک حرم رضوی در آئین سیاسی‌،عبادی نماز جمعه کن شرکت کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در آئین سیاسی،عبادی نماز جمعه کن شرکت کردند.
وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۵ به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام به معرفی کانون های خدمت رضوی و فعالیت های خادمیاران پرداخت.
وی در سخنان پیش از خطبه ها گفت: به لطف و عنایت ویژه امام مهربانی ها در سطح منطقه حدود ۱۰۰۰ خادمیار و یاور رضوی از بین خود مردم با تخصص های مختلف در حال خدمت به محرومان هستند.
ابراهیم یزدی از فعالیت ۱۹کانون تخصصی و یک کانون عمومی در سطح منطقه خبر داد و افزود خدمت رسانی در این کانونها با همکاری شهرداری، بسیج و گروه‌های جهادی انجام می شود.
وی افزود مهمترین این خدمات در زمان همه گیری ویروس کرونا شکل گرفت که با ایجاد کارگاه های تهیه ماسک و آب میوه طبیعی تازه برای بیمارستانها در کنار مردم بودند.
یزدی گفت سال گذشته منطقه ۵ با یاری امام رضا علیه السلام توانست جزو ۸ کانون برتر استان تهران باشد و کانون‌های حقوقی با بهترین وکلای دادگستری، سلامت، مشاوره و مددکاری و خانواده میزهای خدمت را در مراسم مختلف و چندین بار در مراسم نماز جمعه برپا کردند.
کانون هنری آمادگی برپایی سفره های عقد ساده در کلیه مساجد و اماکن مقدس امامزادگان در محله های منطقه را دارد همچنین کانون تعلیم و تربیت با دایر کردن کلاس های آموزشی در کنار دانش آموزان بوده و سال گذشته حدود ۱۲ تبلت را جهت تسهیل آموزش اهدا کرده است.
در ادامه یزدی اشاره‌ای به برگزاری دوره های آموزش قالی بافی، خیاطی، حسابداری و چرم دوزی و… توسط کانون کارآفرینی و اشتغال در پایگاه شهید روستایی کن داشت.
حجه الاسلام والمسلمین احمد علی قانع، امام جمعه کن نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه کن در باب امامت و ولایت الهی و اینکه مسئولیت توسط خداوند تعیین می شود و روایت زید برادر امام رضا علیه السلام در این باره سخنرانی کرد.
خادمیاران رضوی بعد از اقامه نماز، با در دست داشتن پرچم متبرک حرم علی ابن موسی الرضا (ع) و مداحی امام رضایی دل های نمازگزاران نماز جمعه کن را راهی مشهد الرضا(ع) کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه نماز جمعه کن

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *