ویژه‌برنامه نوروزی محفل میزبان سفیران امام رئوف(ع) در منطقه ۱۴

خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۴ در ضبط برنامه قرآنی محفل ویژه تحویل سال ۱۴۰۳ شرکت کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، یاسر امامی‌فر مسئول روابط عمومی منطقه ۱۴ در گفت‌وگویی اعلام‌ کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان؛ بنا به درخواست برنامه قرآنی محفل و اعلام وصول از کانون خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ میهمان ویژه‌برنامه شب تحویل سال این برنامه بودند‌.

وی با اشاره به استقبال خادمیاران از فراخوان حضور در ضبط برنامه محفل اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان شرکت در استودیوی ضبط برنامه نوروزی محفل؛ خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه برای حضور اعلام آمادگی کردند و هماهنگی‌های لازم جهت تجمع آن‌ها در کانون محله‌ای مسجد امام‌ حسن مجتبی(ع) و انتقال آن‌ها به محل ضبط برنامه در مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی به شکل گروهی با اتوبوس و وسیله شخصی صورت گرفت.

امامی‌فر در ادامه ضمن بیان اینکه فصل اول برنامه تلویزیونی محفل در ماه مبارک رمضان سال گذشته از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرد، گفت: آیتم‌های مختلف ویژه‌برنامه لحظات پایانی سال و آغاز سال نو با شرکت حدود صد نفر از خواهران و برادران خادمیار منطقه ۱۴ و تعدادی از خادمیاران منطقه ۴ ضبط شد که در تمام بخش‌های آن به عرض ارادت به محضر ولی نعمت ایرانیان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) توجه ویژه‌ای شده بود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه نوروز در روایات دینی؛ گره خوردن آن با نام اهل بیت را دارای ثمرات بی‌نظیری دانست و افزود: ذوق و قریحه سازندگان این برنامه در دعوت از خادمیاران با شال‌های مزین‌ به نماد《همه خادم‌الرضاییم》و شبیه‌سازی فضای استودیو به صحن و سرای حضرت شمس الشموس(ع) و مزین ساختن‌ آن به انواع نمادهای حرم‌ مطهر که تداعی‌گر بارگاه رضوی بود، جلوه بی‌بدیلی به برنامه بخشید و دل‌های مخاطبان را راهی بارگاه نورانی رضوی کرد و به اذعان خادمیاران حضور در این برنامه پرمخاطب بسیار مغتنم بود.

مسئول روابط عمومی منطقه ۱۴ در ادامه گفت: این حال معنوی با حضور خدام حرم حضرت رضا(ع) و اجرای آیین‌ صفه‌ و هم‌خوانی سرود دوچندان شد و حال معنوی خاصی در فضای برنامه جاری شد.

امامی‌فر در پایان گفت: خادمیاران‌ امام رئوف(ع) در منطقه ۱۴ صواب حضور خود در این‌ برنامه را، که به نام مقدس و یاد حضرت شمس الشموس(ع) متبرک شده بود، به ساحت مقدس ایشان تقدیم کردند.

پایان خبر/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ویژه‌برنامه نوروزی محفل میزبان سفیران امام رئوف(ع) در منطقه ۱۴

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *