والدین به سلامت فکری و روابط اجتماعی در تربیت فرزند توجه کنند

مسوول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس در چهارشنبه امام رضایی بااشاره به نکات تربیتی فرزندان گفت: در برنامه تربیتی فرقی بین فرزند دختر و پسر نیست، اما اسلام با توجه به روحیات ویژه دختران، ابراز محبت به دختر و توجه به آنان را تاکید کرده و باید مراقب سلامت فکری، روابط اجتماعی و تفریحات آنان بود و به حالت‌های عاطفی و هیجانی‌شان توجه کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، چهارشنبه‌ امام رضایی این هفته کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس با توسل و قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام در حسینیه شهیدان گروسی برگزار شد.

فاطمه معروفی مسوول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس درخصوص تربیت فرزندان اظهار کرد: در برنامه تربیتی نباید فرقی میان جنس دختر و پسر قرار داد و بهترین بندگان برابر خداوند پرهیزگاران هستند.

وی افزود: در تربیت فرزندان لازم است گروه سنی، جنسیت، میزان توجه، نوع محبت کردن و ابراز آن را مدنظر قرار داد تا احساس نزدیک بودن روابط با والدین بیشتر شود.

مسوول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس با اشاره به اینکه در برنامه تربیتی فرقی بین فرزند دختر و پسر نیست، اما اسلام با توجه به روحیات ویژه دختران، ابراز محبت به دختر و توجه به آنان را تاکید کرده است، گفت: در تربیت فرزند باید وقت گذاشت و گفت‌وگو کرد و این گفتمان باید مدیریت شود و مراقب سلامت فکری، روابط اجتماعی و تفریح آنها بود و نسبت به حالت‌های هیجانی و عاطفی فرزندان توجه داشت.

گفتنی است، در هر چهارشنبه امام رضایی چهارده هزار صلوات به نیابت از امام رضا علیه السلام برای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف توسط بانوان و دختران امام رضوی ختم می‌شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  والدین به سلامت فکری و روابط اجتماعی در تربیت فرزند توجه کنند

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *