هم نشینی با خانواده پرستار شهید دبیریان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)

خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۵ تهران به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار با خانواده شهید مجتبی دبیریان دیدار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۵ تهران ساعتی را با یاد امام رضا (ع) به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در کنار خانواده شهید مجتبی دبیریان گذراندند و دل به صحبت‌های دو خواهر این شهید بزرگوار سپردند.
اعظم دبیریان خواهر گرانقدر شهید از نحوه به شهادت رسیدن برادر چنین گفت: مجتبی در آبان ماه سال ۵۷ هنگامی که ۱۳ سال بیشتر نداشت بدلیل شعار دادن توسط ماموران گارد شاهنشاهی به رگبار بسته شد و ۱۴ گلوله به بدنش اصابت کرد و شبانه و مخفیانه به روستایی در ساوه منتقل و به خاک سپرده شد.

وی به تشییع شهید طلبه آرمان علی وردی اشاره کرد و ادامه داد: آن زمان اجازه برگزاری هیچ مراسمی برای برادرمان به ما داده نشد و شرایط آن روزها واقعا سخت بود.
گفتنی است دو خواهر شهید افتخار حضور در جبهه‌های حق علیه باطل با لباس پرستاری را دارند و زینب گونه با داغ برادر کنار آمدند و دو برادر دیگر خود را نیز در سال‌های جنگ تحمیلی راهی میدان جنگ کردند.
وی خاطرنشان کرد: زمان حضور در جبهه هر بار که مجروحی را می‌آوردند در دل میگفتم حتما برادرم جعفر یا جواد است.
طی این دیدار مادر بزرگوار شهید که دلتنگ حرم امام رضا علیه السلام بود از پرچم متبرک آستان تبرک‌جسته و برای جوانان دعای عاقبت به خیری کرد و هدایا و تبریکات رضوی به خانواده شهید اهدا شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  هم نشینی با خانواده پرستار شهید دبیریان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *